مديرروابط عمومي بيمه تجارتنو اظهارداشت: صنعت بيمه كشور زماني مسير توسعه را در پيش خواهد گرفت كه رسانهها با جريان سازي و نقدهاي منصفانه ضعفهاي اين صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضايت مردم از خدمات اين صنعت مهم به خوبي جلب شود.
1398-04-25 21:30:00 5 دقیقه
مديرروابط عمومي بيمه تجارتنو اظهارداشت: صنعت بيمه كشور زماني مسير توسعه را در پيش خواهد گرفت كه رسانهها با جريان سازي و نقدهاي منصفانه ضعفهاي اين صنعت را به گوش مسئولان برسانند تا با اصلاح ساختار رضايت مردم از خدمات اين صنعت مهم به خوبي جلب شود. به گزارش روابط عمومي؛ درجريان ديدارخبرنگار بانك مردم با محمد بياني مدير روابط عمومي بيمه تجارتنو؛ وي رسانه ها را پل ارتباطي مستحكم بين مردم ومسئولان عنوان كرده وافزود: از آنجايي كه معرفي خدمات و عملكرد هربنگاه اقتصادي، نهاد و يا سازمان اجرايي براي اطلاع رساني توسط رسانه ها انجام و درمقابل مطالبات مردمي در قالب انتقادات، پيشنهادات وغيره ازمسئولان و مديران اجرايي و همچنين سنجش رضايتمندي ازسطح خدمات به همراه شفاف سازي عملكرد از كانال رسانهها صورت ميگيرد، بنابراين نقش رسانهها درتوسعه كشوربا اطلاع رساني دقيق و صحيح بسيار حايزاهميت است. وي با بيان اين كه رسانه ها بايد بدون حب و بغض و يا تفكر سياسي و حزبي رسالت كاري خود را در امراطلاع رساني درست انجام دهند، افزود: با توجه به جايگاه رفيع رسانهها، قلم و تريبون اطلاع رساني بايد در دست افرادي قرارگيرد كه علاوه برداشتن تخصص، تبحرو دانش لازم در حفظ شان و جايگاه شغلي خود كوشا باشند. بياني درادامه با تاكيد برتعامل هرچه بيشتربيمه تجارتنو با رسانهها گفت: باهمكاري، همفكري وهمگرايي كارشناسان روابط عمومي اين شركت با رسانه ها به خوبي مي توان علاوه بررفع كاستيها، سطح كيفي خدمات را آنگونه كه به جلب رضايت مشتريان منجرشود، گسترش داد. مديرروابط عمومي بيمه تجارت نوافزود: با ابزاررسانه و حركت در مسير آگاهي بخش افكارعمومي به نحو احسنت اين امكان فراهم مي شود كه خدمات مطلوب بيمه متناسب با نيازمشتريان به مردم اطلاع رساني شود چرا كه هنوز بسياري از افراد جامعه با منافع و محاسن خدمات بيمه با آنكه آينده آنها را تضمين ميكند آشنايي كامل ندارند.
https://tejaratnoins.ir/shownews/95