تبديل شدن به برترين شركت بيمه در حوزه خدمات ديجيتال بيمه اي، چشم انداز تجارت‌نو در ۱۴۰۳

بيمه تجارت‌نو به سمت بيمه گري سودمند و سودآور در حركت است



معاون برنامه ريزي و توسعه و سرپرست مركز فناوري اطلاعات شركت بيمه تجارت‌نو اظهارداشت كه اين شركت بيمه اي در تلاش است تا جزو 5 شركت برتر بيمه خصوصي كشور در زمينه ديجيتال باشد و تبديل شدن به برترين شركت بيمه در حوزه خدمات ديجيتال بيمه اي براي مشتريان حقيقي و حقوقي را از جمله هدفگذاري هاي اين شركت بيمه اي برشمرد.



1402-11-04 13:10:00 5 دقیقه



به گزارش روابط عمومي بيمه تجارت نو به نقل از پايگاه خبري چابك آنلاين، دكتر سعيد روحاني، گفت: از شهريور ماه 1402 با هدايت مديريت جديد فرآيند ديجيتالي شدن در شركت بيمه تجارت‌نو در دستور كار قرار گرفت و درحال حاضر ايجاد سازمان ديجيتال فروش به عنوان مهمترين مساله در اين شركت مطرح است البته منظور از سازمان ديجيتال فروش فقط فروش آنلاين نيست. وي افزود: منظور از سازمان ديجيتال فروش حضور در زنجيره هاي ارز ش كسب و كارهاي نوپا و نوين استارت آپها و حوزه‌هاي جديدي است كه بيمه مي تواند در آنها خود را مطرح كند و اگر كسب و كارهاي مختلف خدمات و يا سرويس هايي را به ذي نفعان خود ارائه مي دهند بيمه تجارت‌نو هم در كنار زنجيره ارزش و كسب و كار آنها وارد شود و خدمات بيمه اي مانند خدمات بيمه اي تجهيزات الكترونيك، مسافرت هاي داخلي، مسئوليت ،مهندسي و آتش سوزي كه بيمه هاي تخصصي هستند را ارائه كند. معاون برنامه ريزي و توسعه شركت بيمه تجارت‌نو، بااشاره به سير تحول فناوري در شركت هاي بيمه‌اي اظهارداشت: در ابتدا فناوري اطلاعات شايد صرفا يك ابزار بود اما همينطور كه زمان گذشت فناوري اطلاعات تبديل به يك توانا ساز شد و از آن براي افزايش سرعت،دقت و كاهش خطا استفاده مي شود. دكتر روحاني ادامه داد: درحال حاضر فناوري اطلاعات به عنوان يك بيزينس مدل جديد خود را مطرح مي كند و نه تنها ابزار و توانا ساز است بلكه برمبناي آن كارها مي تواند به شكل جديد صورت بگيرد به عنوان مثال استفاده از هوش مصنوعي در ارزيابي خسارت، تشخيص كلاهبرداري و پولشويي و در ارزيابي عملكرد پرسنل و شعب. وي با تاكيد براينكه شركت بيمه تجارت‌نو به سمت بيمه گري سودمند و سودآور در حركت است گفت: يكي از هدف‌هاي اين حركت، بهره وري نيروي انساني در راستاي ارتقاي دانش و اگاهي است و افزايش فروش‌هاي پلتفرمي و ديجيتال و سازمان هاي فروش ديجيتال از ديگر اهداف مهم اين امر است. دكتر روحاني معتقداست كه شركت هاي بيمه به دليل ساختارهاي سنتي كه از گذشته داشتند براي تحول ديجيتال و مبتني شدن بر ابزار و هوش مصنوعي بايد اعتماد و كيفيت داده‌ها را بالا ببرند زيرا داده هاي باكيفيت مي توانند مبناي تصميم گيري ها باشند و به واسطه آن ها مي توان به خروجي سيستم ها و فناوري ها اعتماد كرد و تصميمات را مبتني برآنها گرفت.

https://tejaratnoins.ir/shownews/891
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©