در دومين رويداد «سه شنبههاي نوآوري» با حضور رئيس كل و اعضاي هيات عاملي بيمه مركزي در كنار مديرعامل و جمعي از اعضاي هيات مديره، معاونين و مديران شركت بيمه تجارتنو، تازهترين دستاوردهاي فناورانه و نوآورانه اين شركت به همراه كتاب تكافل و قراردادهاي هوشمند در صنعت بيمه رونمايي شد.
1401-10-10 11:18:00 5 دقیقه
به گزارش روابط عمومي شركت بيمه تجارتنو؛ در ابتداي اين مراسم مديرعامل شركت بيمه تجارتنو با بيان اين كه اين شركت محصولات نوين خود را با توجه ويژه به نيازهاي مشتريان طراحي ميكند، گفت: طراحي محصولاتي چون بنوشاپ، پلتفرم خرده فروشي، اپليكيشن بنو و سامانه هوش تجاري تجارتنو از مهمترين اقدامات شركت در حوزه تحول ديجيتال بوده است. نيما نوراللهي با تاكيد بر اين كه «تحول ديجيتال در شركت بيمه تجارتنو به يك فرهنگ تبديل شده است و اين فرايند متوقف نخواهد شد»، خاطرنشان كرد: ساختارهاي منحصر به فردي به منظور پياده سازي تحول ديجيتال در شركت شكل گرفته و اين تحول در همه فرايندهاي سازمان جاري شده است. او با تاكيد بر اين كه بيمه تجارتنو، رويكرد حل مساله و تجربهگري را در حوزه تحول ديجيتال در پيش گرفته است، اظهار كرد: توجه ويژه به اكوسيستم و همكاري با استارتآپهاي فعال، شرايط را به شكلي تغيير داده است كه بيمه تجارتنو اكنون به يكي از پيشتازان صنعت بيمه در حوزه فناوري شناخته ميشود. مديرعامل بيمه تجارتنو با بيان اين كه اين شركت قصد دارد «تجربه ارائه خدمات بيمهاي تمام ديجيتال» را براي مشتريانش عملياتي كند، گفت: اكنون خدماتي مانند صدور بيمهنامه، تمديد بيمهنامه در سه كليك، ارزيابي خسارت و پرداخت خسارت توسط بيمه تجارتنو در برخي رشتهها به صورت كاملا غيرحضوري و از طريق اپليكيشن بنو و پلتفرم خرده فروشي انجام ميشود. او دريافت اسناد خسارت بيمه درمان و صحت سنجي آنها از طريق هوش مصنوعي، ارائه خدمات امداد خودرو به دارندگان بيمهنامه اتومبيل و فروش بيمهنامه عمر به صورت كاملا ساده و بدون نياز به پيچيدگيهاي جاري را از برنامههاي اين شركت در قالب تحول ديجيتال خواند و اظهار كرد: شبكه فروش شركت بدون داشتن دغدغه كاهش پرتفو، اكنون از ابزارهاي ديجيتال به منظور تسريع در بازاريابي و نيز محاسبه و دريافت كارمزد، بهره مي برد. نوراللهي همچنين طراحي پلتفرم خرده فروشي بيمه تجارتنو به عنوان اولين پلتفرم فروش اختصاصي طرحهاي بيمهاي را دستاوردي مهم در صنعت بيمه خواند و خاطرنشان كرد: بيمهنامه مسافرتي آسام، طرحي انحصاري است كه سادهسازي و شخصيسازي شده و در كنار آن، سامانه هوش تجاري تجارتنو و پيام رسان «بنوگرام»، سرعت و دقت فرايندهاي بيمهگري را در شركت به شدت افزايش داده است. همچنين در حاشيه اين نشست كتاب تكافل و قراردادهاي هوشمند در صنعت بيمه به قلم نيمانوراللهي، سعيد ابراهيم زاده مشاور مديرعامل در امور حقوقي و فرزانه سليماني مدير ريسك و اكچوئري با پيش گفتاري از سخنان رئيس كل بيمهمركزي رونمايي شد. قدرداني رئيس كل بيمه مركزي از پياده سازي تحول ديجيتال در بيمه تجارتنو رئيس كل بيمهمركزي نيز در اين جلسه، اقدامات انجام شده به منظور تحقق تحول ديجيتال در شركت بيمه تجارتنو را قابل تقدير خواند و گفت: تلاش نوآورانه و فناورانه اين شركت به منظور ارائه خدمات بيمهگري سريع و با حداقل پيچيدگي به مشتريان، در خور توجه است. مجيد بهزادپور با تاكيد بر اين كه صنعت بيمه بايد به سمت ارائه خدمات بر بستر فناوري حركت كند، ادامه داد: اينكه بيمه تجارتنو محصولات جديد خود را با نظرسنجي از مشتريان و مبتني بر نيازها آنها طراحي كرده است، از توانايي آنها در حل مساله حكايت دارد. وي با بيان اين كه توجه به حقوق مشتريان در صنعت بيمه بسيار مهم است، ادامه داد: حركت شكل گرفته در صنعت بيمه به منظور ايجاد تحول در فرايندها، چشمگير است و بيمه گران در حوزه تحول ديجيتال، پيشتازند. به گفته بهزادپور، بيمه مركزي به موضوع تحول ديجيتال، نگاه انتفاعي ندارد، بلكه از همه شركت ها در پياده سازي فرايندهاي ديجيتال حمايت مي كند، چرا كه آن را قدمي مثبت براي افزايش كيفيت ارائه خدمات بيمه اي به مردم و افزايش ضريب نفوذ بيمه مي داند. در اين جلسه، قائم مقام مديرعامل و جمعي از مديران مرتبط با محصولات حوزه تحول ديجيتال از شركت بيمه تجارتنو نيز شرح كاملي درباره اقدامات خود در اين بخش ارائه دادند.
https://tejaratnoins.ir/shownews/772