ابزار ايجاد ارزش مشتري از اصول مهم در بيمه تجارت‌نو



معاون توسعه بازار و شبكه فروش شركت بيمه تجارت نو اذعان داشت استمرار و ارتقاي كيفيت ارتباط با مشتريان يكي از اصول مهم در بيمه تجارت‌نو است كه يكي از راه‌هاي ايجاد حس رضايت ماندگاري برند و افزايش نرخ تعامل گروه‌هاي ذينفع، برگزاري مسابقه و چالش است.



1401-09-07 09:39:00 5 دقیقه



به گزارش روابط‌عمومي بيمه تجارت‌نو؛ آزاد حسني، اظهار كرد: امسال به مناسبت گراميداشت روز ملي صنعت بيمه تصميم گرفتيم در قالب مسابقه “بنوكاپ”، ميزان آگاهي مشتريان، شبكه فروش و حتي همكاران را در خصوص دانش بيمه‌اي، برند شركت و محصولات و خدمات بيمه تجارت‌نو به چالش بكشيم. حسني در ادامه گفت: در چالش بنوكاپ كه از تاريخ هفتم لغايت سيزدهم آذر ماه برگزار مي‌شود جوايز ارزنده اي براي برندگان در نظر گرفته شده و شركت در مسابقه براي بيمه‌گذاران، بيمه‌شدگان، كارگزاران، نمايندگان و عموم مردم امكان پذير است. وي همچنين در حاشيه مسابقه بنو كاپ افزود ؛ در حال حاضر شركت بيمه تجارت‌نو از مرز فروش ۲۰۰۰ ميليارد گذشت و تا آخر پاييز بودجه مصوب شركت ، محقق خواهد شد و در سه ماهه آخر سال بيشتر بر وصول مطالبات ، فروش در بازار خرد و تقويت شبكه فروش خواهيم پرداخت . علاقه مندان با مراجعه به وبسايت شركت بيمه تجارت‌نو يا اپليكيشن بنو مي توانند در مسابقه بنوكاپ شركت نمايند.

https://tejaratnoins.ir/shownews/754
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©