موفقيت بيمه تجارت‌نو در استراتژي تحول ديجيتال



شركت بيمه تجارت‌‎نو بر پايه نوآوري و خلاقيت بنا شده است و همواره بر اين اصول خود پايبند است.



1401-08-08 18:57:00 5 دقیقه



به گزارش روابط عمومي بيمه تجارت‌نو ؛ نيما نوراللهي، مديرعامل و نايب رئيس هيات مديره شركت بيمه تجارت‌نو در ديدار و گفت‌وگوي صميمي با خبرنگاران با بيان مطلب فوق افزود: در حقيقت، غالب تفكر در بيمه تجارت‌نو "نو" بودن است. "نو" بودن به نوعي با اسم و اهداف شركت پيوند خورده است. در چند سال اخير اتفاقات خوبي در شركت افتاد از اپليكشين‌ها تا قبولي اتكايي اتفاقات خوبي بوده كه سبب شد بيمه تجارت‌نو حركتي رو به جلو را به نمايش بگذارد، ولي همه اينها دليلي براي توقف ما نبود. بر اساس همين ديدگاه بود كه در دوسه سال اخير تيمي قوي و كارآمد در حوزه فناوري ساختيم. استراتژي بلندمدت طراحي كرديم و در نهايت سند چشم اندازي را نوشتيم كه سند استراتژي تحول ديجيتال شركت بود. اين استراتژي سه ساله است و اينكه در سه سال آينده قرار است چه كارهايي را انجام دهيم در اين سند طرح شده است. اين طرح حدود دو ماهي است كه در هيات مديره شركت تصويب شد و همه اتفاقات خوب شركت مانند هوش تجاري، بنو و ديگر ابزارهاي نوين شركت بيمه تجارت‌نو، در گام اول بود هدف اين است كه تا سال 1404 به اهدافي كه تعيين شده است، برسيم. نيما نوراللهي در ادامه گفت: هدف بزرگ ما اين است كه با سهامدار عمده شركت مذاكره كنيم تا بيمه ديجيتال را به طور كامل راه اندازي كرده و كليه فعاليت خود را در حوزه ديجيتال و الكترونيكي شدن سوق دهيم. مديرعامل شركت بيمه تجارت‌نو در خصوص نرخ‌شكني در صنعت بيمه گفت: موضوع نرخ‌شكني در صنعت بيمه در حوزه درمان و غيره تقريبا به نقطه صفر رسيده و نرخ شكني خاصي وجود ندارد. چون نفعي براي شركت‌ها ندارد و نرخ شكني به معني خودكشي شركت‌هاست. در برخي مواقع اتفاقات ديگري در خصوص نرخ شكني مي‌افتد. مثلا در كنار درمان موارد ديگري وجود دارد كه ضريب خسارت پاييني دارد و ممكن است كه در آن حوزه نرخ‌هاي جديدي ارائه شود. بايد براي بيمه گذار نيز در خصوص فرهنگ سازي كار كند. تا بيمه‌گذار بداند كه نرخ بيمه نبايد به نحوي باشد كه گويي قيمت آن صفر بايد باشد تاجايي كه هر قيمتي كه مشتري پيشنهاد مي دهد بايد مورد توافق شركت‌هاي بيمه باشد. راهكاري وجود دارد در اين حوزه مثلا بيمه مركزي مي تواند براي تعداد بالا تخفيفي را در نظر بگيرد . وي در خصوص حوزه فروش، شركت بيمه تجارت‌نو اظهار كرد: در سه ماهه امسال 70 رشد در فروش داشتيم كه54 درصد از سود شركت ناشي از فروش بود. سود حاصل از سرمايه گذاري در سال جاري نسب به سال قبل بهتر بود. در حال حاضر دو هزار بازارياب در سامانه بنوشاپ ما فعال هستند. نوراللهي در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص تفاهم‌نامه با بانك شهر كه در نمايشگاه كيش اينوكس2022منعقد شد گفت : طرح بيمه صندوق امانات براي بسياري از بانك‌ها ارسال شد. ارزش اين صندوق‌ها هم هرچيزي است كه مشتري اعلام مي‌كند. و يكي از مزيت‌هاي اين طرح هم علاوه بر پوشش SRCC، دارندگان صندوق امانات نيز تحت پوشش بيمه حوادث قرار مي‌گيرند. مديرعامل شركت بيمه تجارت‌نو با اشاره به تحول در حوزه بيمه گمرك در ماه هاي اخير گفت: موضوع بيمه گمرك موضوع مهمي است كه اخيرا بيمه مركزي ابلاغ كرده است چرا كه قبلا يك شركت خاص در حوزه بيمه گمرك فعال بود كه در نهايت تصميم گرفته شد كه كنسرسيومي اين كار را بر عهده بگيرد. مناقصه در حال حاضر سبك‌تر شده و ضمانت نامه‌هاي كه مطرح بود كمي برداشته شده و شرايط براي همه راحت شده است.

https://tejaratnoins.ir/shownews/741
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©