درنخستين همايش سالانه معاونان، مديران ستادي وشعب با موضوع توسعه بازاروارتقاي توانمندي شعب؛ مديرعامل، قائم مقام و معاونان بيمه تجارتنو بر تحقق فروش ۱۰ هزارميليارد ريالي درانواع رشتههاي بيمهاي براي سال ۹۸ تاكيد كردند.
1398-01-24 13:16:00 5 دقیقه
درنخستين همايش سالانه معاونان، مديران ستادي وشعب با موضوع توسعه بازاروارتقاي توانمندي شعب؛ مديرعامل، قائم مقام و معاونان بيمه تجارتنو بر تحقق فروش ۱۰ هزارميليارد ريالي درانواع رشتههاي بيمهاي براي سال ۹۸ تاكيد كردند. به گزارش روابط عمومي؛ دراين نشست كه بهانه ديدارنوروزي نيزبود، مديرعامل بيمه تجارتنو با تبريك سال جديد، ضمن ابرازتاسف ازوقوع سيل هاي اخير كه خسارت هاي مالي و جاني زيادي براي برخي ازهموطنانمان درپي داشت از كليه مديران ارشد، پرسنل شعب استان هاي سيل زده و ارزيابان خسارت به دليل استقرار و ارزيابي خسارت دركمترين زمان ممكن تشكر كرد. نيما نوراللهي، سناريوهاي تدوين شده براي روزهاي پيش رو مجموعه تحت مديريت خود را رشد توسعه كمي و كيفي در كليه رشته هاي بيمه اي با هدف افزايش درآمداعلام كرد. وي خطاب به حضار تاكيد داشت: در فرصت گردهمايي ايجاد شده نگاه اين است كه ساعت هايمان را براي رسيدن به هدف هاي تعيين شده با هم هماهنگ كنيم تادركنار ديگر برنامه هاي توسعه اي ابلاغي به شعب و نمايندگيها،مهمترين آن كه تحقق فروش ۱۰ هزارميلياردريالي درانواع رشته هاي بيمه اي براي سال جديد است، محقق شود. سكاندارتجارتنودربخش ديگري از صحبتهاي خود رعايت زنجيره اخلاق سازماني را از اصول رفتاري بيمه تجارتنو عنوان كرده و گفت : براي كسب موفقيت بسيار ضروري است كه ضابطه مند و مسئوليت پذير بود، ضابطه مندي قانونمندي را به دنبال داردكه درماحصل آن پيش بيني پذيري ممكن ميشود، ماحصل پيش بيني پذيري اعتماد آفريني است. پس از طي اين مسير در آخرين حلقه طلايي موفقيت كه در اينجا امكان راستي آزمايي واعتماد از سوي بيمه گذاران و عمل به وعده ها و حفظ منافع تمامي سهامداران از سوي مجموعه ما است، به دست مي آيد. ” بيمه تجارت نو توانمندي و تعهد مي فروشد و خريدار اين تعهد بايد به مجموعه اعتماد كند”؛ نوراللهي با اشاره به اين مهم افزود: براي سال ۹۸رقم فروش بر اساس توانمندي و پتانسيل استانها مصوب شده كه به زودي ابلاغ مي شود، ازآنجا كه بايد به جايگاه واقعي خود درصنعت بيمه برسيم به جد عملكرد شعب استان ها و ستاد در اجراي اين برنامه ها رصدو ارزيابي خواهد شد. اتكا به بيمه اتكايي نوراللهي در محور ديگر سخنان خود به موضوع مهم پرداخت خسارت هاي سيل اخير اشاره داشته و گفت: برخي افراد كه جز سياه نمايي كار ديگري ندارند با شايعه پراكني هاي گسترده مبلغ خسارت پرداختي از سوي تجارتنو را ارقام دور از ذهني اعلام كرده اند درحالي كه با توجه به قرارداد بيمه اتكايي شركت درصدي از خسارت برآورد شده را پرداخت مي كند كه اين مهم درحال انجام است. تشريح بايدها و نبايدهاي “بنو” رعايت بايدها و نبايدها در سه حوزه فردي، مديريتي و سازماني، بخش مهم صحبتهاي مدير عامل درجمع خانواده جوان تجارتنو بود كه وي به تفسير الزامات رفتار سازماني پرداخت. نوراللهي بايدها را در اين سه حوزه به ترتيب دانستن، نظم وتوجه تقسيم كرده و تاكيد داشت: توجه به ذي نفعان كه سهامداران خرد وكلان دريك سوو بيمه گذاران و بيمه شوندگان ديگرسوهستند اصلي ترين هدف سازماني تجارتنو است، بايد پاسخگوي ذره اي تعلل و سستي كه موجب ضررسهامداران مي شود، باشيم. وي توفيق خدمت به اقشار جامعه را خوش شانسي فعالان صنعت بيمه قلمدادكرده و افزود: امروزدرمجموعه تجارتنوارائه خدمات بيمه اي به مددجويان كميته امدادامام خميني (ره) موضوعي اعتقادي است.اين قرارداد مطمئنا براي شركت بركت خواهد داشت. ثمره پشتيباني از قشر مستضعف و محروم موفقيت مالي وعزت براي مجموعه است، همچنين درخصوص بايدها درحوزه سازماني، ضروري است به شبكه فروش كه به نوعي خط مقدم اين شركت محسوب ميشود، توجه خاصي كرد. تنبلي، آزارو اذيت وبيتفاوتي، نبايدهاي سه حوزه فردي ،مديريتي وسازماني بود كه مديرعامل تجارتنو خواستاردوري جستن كليه پرسنل ازاين صفات منفي رفتارسازماني شد. سكاندار”بنو” توانمد سازي شبكه فروش با توسعه كمي و كيفي، استفاده بهينه تر از ظرفيت سهامداران بزرگ و برگزاري دوره هاي آموزشي در حوزه كاركنان و نمايندگان را از جمله برنامه هاي مهم مجموعه برشمرده و از معاونان و مديران مربوطه خواستار پرداخت جدي به آنها شد. زنجيره برنامه هاي ۹۸ در اين نشست همچنين مشاورمديرعامل در امور منابع انساني نكاتي را درخصوص رفتار سازماني با محوريت صدق و راستي براي مدعوين تشريح كرده و در ادامه قائم مقام ، معاون توسعه بازارو شبكه فروش و معاون فني اموال، درحوزه مديريتي خود ضمن ارائه گزارش كاري سال ۹۷ به برنامه هاي مصوب شده سال جديد نيزاشاره داشتند. رشد ۵۰ درصدي نيروي انساني درشعب ، افزايش دانش بيمهاي پرسنل با برگزاري كلاس هاي آموزشي، جذب نيروهاي جديد از طريق آزمون، توسعه مشتريان و بازارهاي هدف، تقويت برندتجارتنو، افزايش پرداخت كارمزد به شبكه فروش، تفويض اختيار به شعب و نمايندگان و بررسي توجيه اقتصادي شعب از جمله نكات مهم سخنرانان مذكور دراين همايش بود. پس از ايراد موضوعات مهم،همايش سالانه معاونان، مديران ستادي وشعب با رونمايي از لوگو جديد و منشوراخلاقي درحضورخانواده تجارت نو و گرفتن عكس يادگاري پايان يافت.
https://tejaratnoins.ir/shownews/74