مدير روابطعمومي بيمه تجارتنو، مهمترين برنامهها، اهداف و استراتژيهاي تبليغاتي و رسانهاي اين شركت بيمهاي را تشريح كرد.
1401-02-26 12:21:00 5 دقیقه
به گزارش روابط عمومي بيمه تجارتنو؛ پورقاسم به مناسبت ۲۷ ارديبهشت ماه، سالروز جهاني ارتباطات و روابط عمومي در يادداشتي، سرفصل اين برنامه ها را اعلام كرد. وي گفت: در سال 1400با عنايت به وضعيت عمليات بيمه اي و حق بيمه توليدي شركت هاي بيمه در سال 1400، سياست اين مديريت در راستاي اهداف استراتژيك و برنامه هاي عملياتي شركت همسو بوده و تبليغات آن در راستاي موضوعات ذيل جهت گيري شده است. وي راه اندازي سايت فروش محصولات بيمه اي در بستر وب، ارائه خدمات آنلاين بيمه اي به مشتريان، ارايه سرويس هاي ويژه به بيمه گذاران برتر، تقويت بازاريابي ديجيتال و كمپين تبليغاتي اين شركت با محوريت خدمات آنلاين به خصوص در حوزه بيمههاي زندگي را از اهم برنامه هاي تبليغاتي اين مديريت برشمرد. پورقاسم همچنين حضور در نمايشگاه هاي نفت و انرژي، پتروشيمي، بانك، بورس و بيمه و فرصت هاي سرمايه گذاري و حضور پررنگ در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي و ورزشي را نيز مورد تاكيد قرار داد و از تلاش براي عضويت حقوقي اين شركت در انجمن روابط عمومي ايران خبر داد. مدير روابط عمومي بيمه تجارتنو، رونمايي از اپليكيشن ها و نرم افزارهاي نوين بيمه اي در راستاي ديجيتالي شدن خدمات اين شركت را يادآور شد و در پايان خاطر نشان كرد: روابط عمومي شركت تجارتنو با تلاش مضاعف در راستاي سياست هاي شركت و در بستر هوشمند سازي عمليات بيمه اي، برنامه هاي منظمي دارد و در اين جهت حركت خواهد كرد. اين مديريت بر اساس سند استراتژيك شركت تلاش ميكند با اتكاء به برنامههاي عملياتي به بازارهاي خرد و پرتفوي مستقل تمركز كند.
https://tejaratnoins.ir/shownews/658