همدلي روابط عمومي‌ها، نياز صنعت بيمه



رضا پورقاسم؛ مدير روابط عمومي و ارتباطات شركت بيمه تجارت‌نو



1400-03-05 15:12:00 5 دقیقه



تحولات شگرف روابط عمومي‌ها نقش اين واحدهاي سازماني را آنچنان با اهميت كرده كه عملكرد آنها در ارتقاي هر سازماني حياتي است، زيرا كه امروزه مديريت روابط عمومي، به اتاق فكر تدوين استراتژي ارتباط درون سازماني و برون سازماني تبديل شده‌است. فاصله گرفتن از وظيفه گراميداشت هر مناسبتي در يك روابط عمومي سنتي، تا برعهده گرفتن امور راهبردي شركت ها را مي‌توان انقلابي در شاكله اين واحد سازماني برشمرد. انقلابي كه فعالان اين عرصه را به كشف و ايجاد راه‌هاي نوين ارتباطي براي جذب هرچه بيشترمخاطب البته با تكيه بر داده هاي سازماني وا داشته است. با رشد كمي شركت هاي بيمه و متعاقب آن، شكست انحصار دراين صنعت، رقابت هاي سالمي درگرفته كه يكي از بسترسازان فرهنگ سازي آن‌ در اين راستا، روابط عمومي‌ها هستند. تبليغات هوشمندانه، تسهيل در ارتباط مشتريان با مديران، ارتباط گسترده با رسانه ها كه همگي در راستاي معرفي سازمان صورت مي‌گيرد تنها بخشي از كاركرد روابط عمومي هاست كه به صنعت بيمه پويايي و تحول بخشيده است. حال در چنين فرصت طلايي، بسيار با ارزش خواهد بود كه مديران روابط عمومي شركت‌هاي بيمه‌اي در عين به ثمر رساندن امورسازمان متبوع خود، براي رشد ضريب نفوذ بيمه در ميان اقشار جامعه و مهتر از آن تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري مبني برتوليد؛ پشتيباني ها ومانع زدايي ها، دست در دست هم داده و رفاقت گونه دراين مسير مهم گام بردارند. صنعت بيمه براي اداي سهم خود در اقتصاد مقاومتي نيازمند اين همدلي و تلاش جهادي است. در واقع روابط عمومي‌ها با معنا بخشي به لحظه لحظه حيات هرسازماني، پژواك تلاش، همت، مديريت جهادي، دستاوردها و كسب وكارهاي نوين هر مجموعه‌اي به شمار مي روند؛ انعكاسي به بلنداي ايستادگي و هوشياري كه بايد بدان ارج ويژه نهاد

https://tejaratnoins.ir/shownews/274
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©