“بنوكال” تجارت‌نو درسالروز تاسيس پنج سالگي راه اندازي شد



سرپرست مديريت امورمشتريان شركت بيمه تجارت‌نو ،خبرداد كه همزمان بافرارسيدن پنجمين سالگردتاسيس بيمه تجارت‌نو و در راستاي ارائه خدمات بهينه وغيرحضوري به مشتريان، مركز تماس مشتريان بيمه تجارت نو،”بنوكال” با شماره (۰۲۱۹۶۹۹۰) راه اندازي شد.



1400-02-15 12:16:00 5 دقیقه



سرپرست مديريت امورمشتريان شركت بيمه تجارت‌نو ،خبرداد كه همزمان بافرارسيدن پنجمين سالگردتاسيس بيمه تجارت‌نو و در راستاي ارائه خدمات بهينه وغيرحضوري به مشتريان، مركز تماس مشتريان بيمه تجارت نو،”بنوكال” با شماره (۰۲۱۹۶۹۹۰) راه اندازي شد. به گزارش روابط عمومي شركت بيمه تجارت‌نو ،فرزانه سليماني ،اظهار داشت كه ازابتداي سالجاري ،اين مركز فعاليت خود را آغاز كرده و پاسخگوي تماس تمامي مشتريان است. وي، درعين حال يادآورشدكه تمام پيامك‌هاي ارسالي به مشتريان هم ازاين پس، از اين مركز ارسال خواهد شد. سليماني، توضيح داد كه درگام اول، اين مركز ضمن پاسخگويي، اقدام به ثبت ومستندسازي تماس‌ها كرده تا با ارزيابي اطلاعات، راهكارهاي جديدي را در راستاي خدمت‌رساني بهتر به مشتريان طراحي و اجرايي كند. سرپرست مديريت امورمشتريان شركت بيمه تجارت‌نو، افزود: با تلاش كارشناسان شركت بيمه تجارت‌نو، بزودي سامانه‌هاي پاسخگويي، پيگيري و استعلام خدمات صدور وخسارت هم بر بستر برنامه موبايل، تلفن و پيامك دراختيار مشتريان قرار خواهد گرفت.

https://tejaratnoins.ir/shownews/255
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©