استمرار افزايش ضريب نفوذ بيمه تجارتنو در بازار بيمه كشور در سه سال متوالي، هدفگيري سهم فراتر از ۲ درصدي از اين صنعت در نخستين راه طولاني بيمهگري دركنار ثبت مشاركت قابل ملاحظه نمايندگان كه ياوران ماندگار شركتهاي بيمه هستند، استفاده از ظرفيتهاي فناوري جهت تسريع و تسهيل در توسعه فراگير بيمه در زندگي، كسب و كار و اموال آحاد جامعه و صنايع بزرگ همراه با كنترل ريسك و برنامه محوري و شكار فرصتها از اقدامات شاخص بيمه تجارتنو به شمار ميرود.
1399-12-24 12:05:00 5 دقیقه
استمرار افزايش ضريب نفوذ بيمه تجارتنو در بازار بيمه كشور در سه سال متوالي، هدفگيري سهم فراتر از ۲ درصدي از اين صنعت در نخستين راه طولاني بيمهگري دركنار ثبت مشاركت قابل ملاحظه نمايندگان كه ياوران ماندگار شركتهاي بيمه هستند، استفاده از ظرفيتهاي فناوري جهت تسريع و تسهيل در توسعه فراگير بيمه در زندگي، كسب و كار و اموال آحاد جامعه و صنايع بزرگ همراه با كنترل ريسك و برنامه محوري و شكار فرصتها از اقدامات شاخص بيمه تجارتنو به شمار ميرود. دستاورد اين اقدامات شاخص و همافزايي تيم مديريت و تلاش پوياي بدنه اجرايي اين شركت، حضور بيمه تجارتنو در باشگاه هزار ميليارديها است. پوشش كامل جغرافياي كشور توسط شبكه فروش و خدمات و نظارت بيمه تجارتنو و توجه ويژه به اقتصاد شبكه از طريق ارتقاء سهم نمايندگان در پرتفوي بيمهاي شركت و توانمند سازي شبكه فروش عليرغم محدوديتهاي ناشي از بحران ويروس كرونا، مشاركت موثر در راه اندازي پروژه هاي بزرگ وام بيمه و مكانيزاسيون جذب پرتفوي بيمهاي گسترده و در نهايت كسب بالغ بر ۱/۵ درصد از سهم بازار اين صنعت، از جمله اقداماتي است كه معاونت توسعه بازار و شبكه فروش اين شركت در كارنامه خود ثبت كرده است. نظارت مستمر بر شبكه فروش تحت مديريت و اقدامات اصلاحي حاصل از نتايج نظارتي موجب شد تا بيمه تجارتنو در كنار ارتقاء سهم شبكه فروش، جايگاه مناسب و فراتر از برنامه پيش بيني شده را در صنعت بيمه كسب كند. اقدام به موقع و شكار فرصتها در استفاده از فناوري نوين كه “سيستم مديريت خرده فروشي” نمونه اي از آن بوده و اخيراً در حضور رئيس كل بيمه مركزي رونمايي شد، همچنين “طرح بزرگ وام بيمه تجارت” جهت حمايت و تامين پوشش بيمهاي صنايع و سازمانهاي بزرگ كشور با اعتبار چند هزار ميليارد ريالي، فرصتي طلائي است تا رشد بيمه تجارتنو را در سال ۱۴۰۰ نيز تضمين و تداوم اين افتخارات را در كارنامه تيم بيمه تجارت نو ثبت كند. توانمندي حاصل از افزايش سهم بازار و پرتفوي حدود ۱۲ هزار ميليارد ريالي بيمه تجارتنو در كنار مديريت حرفهاي ريسك و نظارت دقيق بر سيستم هاي پرداخت خسارت موجب شد تا ضمن جلب رضايت قابل قبول بيمهگذاران، توان شركت در حوزه جبران تعهدات و دارائيها نيز رشد چشمگيري داشته باشد كه حاصل اين مهم توانايي پرداخت به موقع خسارت و جبران به موقع و به مقدار خدمات كاركنان و شبكه فروش بوده است به نحوي كه امروز نشان تجاري بيمه تجارتنو از جذابيت بسيار بالايي برخوردار شده است. همه اين اقدامات ارزشمند كه نشان از برنامه ريزي جامع و همه جانبه تيم هدايت و اجرايي بيمه تجارتنو دارد، موجب درخشش نمودار قيمت سهم اين شركت در تابلوي بورس و خشنودي ذينفعان نيز شده است. برگزاري مستمر جشنوارههاي موثر در حوزه فروش نقش ويژهاي در نفوذ پوشش بيمهاي اين شركت در صنعت بيمه داشته است. ناگفته نماند تمامي اين اتفاقات خوب در دوره شيوع ويروس كرونا و عملكرد جهشي بيمه تجارتنو، نشان از عزم جدي مديران ارشد اين شركت در راهبري مجموعه تحت مديريت در راستاي تحقق فرمان مقام معظم رهبري در نامگذاري سال ۱۳۹۹ به عنوان “سال جهش توليد” است. از جمله برنامههاي اساسي حوزه معاونت توسعه بازار در سال ۱۴۰۰، ارتقاء توانمندي و كيفي نمايندگان و كاركنان ستادي حوزه فروش و توسعه و تكميل پوشش جغرافيايي و كمي نمايندگان و توسعه شبكه بازاريابان جهت جذب حداكثري پرتفوهاي خرد و بكارگيري فناوري نوين براي جذب مويرگي پرتفوي گسترده و استمرار افزايش سهم بازار است. اميدوارم با ارتقاء فرهنگ بيمه و افزايش نفوذ اين صنعت در كشور و درك ضرورت تامين پوششهاي بيمهاي در سطوح مختلف جامعه در كنار نوآوري هاي صنعت بيمه، ضمن تامين امنيت خاطر هم وطنان عزيز، سهم صنعت بيمه كشور نيز در توليد ناخالص داخلي به جايگاه مناسب ارتقاء يابد و تمام شركتهاي بيمهگر بهصورت حرفهاي با درك مسئوليت اصلي بيمهگري ضمن توسعه كسب و كار و گسترش چتر حمايت بيمه بر كليه سرمايههاي ملي، براي تمام قشرهاي جامعه امنيت آفرين باشند. ابوطالب قرهچماقلو معاون توسعه بازار و شبكه فروش
https://tejaratnoins.ir/shownews/248