مدير امور شعب و نمايندگان تشريح كرد؛

ورود دست پر شبكه فروش تجارت‌نو به سال ۱۴۰۰



بـراي توانمند سازي هرچـه بيشتر شبكه فروش بيمه تجارت‌نو، تعداد نمايندگان حقيـقي و حقوقي اين شركت تا پايان سـال‌جاري به ۱۵۰ نفر افزايش مي‌يابد.



1399-10-16 11:22:00 5 دقیقه



بـراي توانمند سازي هرچـه بيشتر شبكه فروش بيمه تجارت‌نو، تعداد نمايندگان حقيـقي و حقوقي اين شركت تا پايان سـال‌جاري به ۱۵۰ نفر افزايش مي‌يابد. به گزارش روابط عمومي؛ مديرامور شعب و نمايندگان بيمه تجارت‌نو با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي سياست گذاري‌هاي تدوين شده، اقدامات قابل توجهي درحوزه امور شعب و نمايندگان صورت گرفته كه جذب نمايندگان توانمند يكي از آنهاست. قاسم قشقاوي با اشاره به اينكه در پي پالايش شبكه فروش، نمايندگان ضعيف شناسايي و از مجموعه خارج شده‌اند، گفت: پس از گذر از رويكرد انقباضي در جذب نمايندگان حال با تغيير استراتژي، توسعه كمي ملاك نظر است كه بر اين مبنا از ميان انبوه متقاضيان، افراد توانمند و بالقوه به همكاري دعوت مي شوند. در نتيجه اين تغيير نگاه، سال ۹۸ حدود ۳۲ درصد حق بيمه توليدي استحصال شده مربوط به نمايندگان جديد بود كه درسال‌جاري اين روند مثبت ادامه دارد. گسترش دامنه حضور بازاريابان مدير امور شعب و نمايندگان افزود: با توجه به محدوديت توسعه شبكه فروش از سوي نهاد ناظر، به موازات جذب نماينده، جذب بازارياب فعال در دستور كار قرار دارد. وي با عنوان اينكه جذب بازارياب توانمند با دو هدف گسترش سهم بازار و انتخاب نمايندگان فعال از ميان بازاريابان كارآمد، دنبال شده و ادامه خواهد داشت، بيان كرد: در ۹ ماهه ابتداي سال‌جاري تعداد بازاريابان شركت به ۸۱۵ نفر رسيد كه با برنامه‌ريزي هاي جديد و همكاري مديريت امور مشتريان اين تعداد افزايش قابل توجهي خواهد يافت. قشقاوي در بخش ديگري از تشريح عملكرد مديريت امور شعب و نمايندگان به كارگزاران اشاره داشته و گفت: سال هاي ۹۸ و۹۹ حدود۲۵۰ كارگزار به مجموعه اضافه شد كه ۵۰ درصد حق بيمه توليدي شركت حاصل تلاش آنها در اين دو سال مي باشد. مدير امور شعب و نمايندگان با تاكيد بر اينكه كليه توفيقات حاصله در نتيجه جلسات مكرر و همكاري بي‌دريغ معاونان، مديران و كارشناسان فني بوده اظهار داشت: در نتيجه سفرهاي استاني كه تعامل و تبادل نظر با مديران شعب و نمايندگان را در پي‌ دارد مشكلات موجود در فرايند صدور شناسايي و به همت مديريت فني تا حد قابل قبولي مرتفع شده است. زنجيره طرح‌هاي شبكه فروش قشقاوي كم كردن فاصله ميان نمايندگان و ستاد را از ديگر برنامه‌هاي اين مديريت اعلام كرده و گفت: با برگزاري جلسات مجازي، مشكلات، خواسته ها و راهكارهاي مد نظر نمايندگان بدون‌واسطه با مديران فني مطرح وتدابير لازم اتخاذ مي‌شود. طرح “حامي‌نو” از ديگر اقدامات منحصر به بيمه تجارت‌نو است كه مدير امور شعب و نمايندگان در خصوص آن اذعان داشت: در جهت حمايت هرچه بيشتر از نمايندگان شبكه فروش در قالب اين طرح كمك هزينه ساخت تابلو نمايندگي پرداخت و پوشش بيمه درمان تكميلي نمايندگان و خانواده هاي آنها اجرايي شد. همچنين حسب نياز در راستاي پشتيباني از نمايندگان تصميمات اقتضاي نيز اتخاذ مي شود كه پرداخت “علي الحساب كارمزد” به خاطر شيوع بيماري كرونا از آن جمله است. اين طرح براي نخستين بار در صنعت بيمه توسط تجارت‌نو عملياتي شده و مورد استقبال نمايندگان قرار گرفت. وي اجرايي شدن دستورالعمل رتبه بندي نمايندگان را سامان دهي جامع‌تر به امورمربوطه برشمرده و افزود: از اين پس تمام مسائل مربوط به نمايندگان از جمله موضوعات حمايتي، حدود و اختيار و افزايش صندوق نمايندگي بر اساس سطح بندي انجام خواهد شد. مدير امور شعب و نمايندگان اشاره داشت: گام بعدي عملياتي نمودن طرح “ارزيابيمه” است كه از ابتداي سال جديد در دستور كار قرار مي‌گيرد. طي اين طرح با همكاري مديريت فناوري اطلاعات، به صورت ادواري بر مبناي شاخص هاي مالي، عملكردي، عملياتي و بصري ارزيابي دقيقي ازكاركرد نمايندگان صورت خواهد گرفت. قشقاوي همچنين به كارت هوشمند شناسايي نمايندگان اشاره داشته و گفت: تهيه كارت شناسايي هوشمند نمايندگان از ديگر اقدامات اين مديريت است كه به دليل هوشمندي و ويژگي‌هاي قابل توجه ديگر در صنعت بيمه كم نظير است. گفتني است؛ رونمايي از كارت شناسايي هوشمند مذكور در وقت مقتضي و طي تشريفاتي انجام خواهد شد.

https://tejaratnoins.ir/shownews/226
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©