معاون توسعه بازار و شبكه فروش بيمه تجارتنو درهمايش آموزشي كارشناسان بازاريابي، روابط عمومي و خدمات نوين بانكي مديريتهاي شعب بانك تجارت، با توجه به رقم قابل توجه پرتفوي سال جاري صنعت بيمه و پيش بيني آن براي سال ۹۹ ، فعالان حوزه بازاريابي بانك را به جذب اين منابع تشويق كرد.
1398-09-05 07:44:00 5 دقیقه
معاون توسعه بازار و شبكه فروش بيمه تجارتنو درهمايش آموزشي كارشناسان بازاريابي، روابط عمومي و خدمات نوين بانكي مديريتهاي شعب بانك تجارت، با توجه به رقم قابل توجه پرتفوي سال جاري صنعت بيمه و پيش بيني آن براي سال ۹۹ ، فعالان حوزه بازاريابي بانك را به جذب اين منابع تشويق كرد. به گزارش روابط عمومي؛ ابوطالب قرهچماقلو همكاري ميان بانك و بيمه را انتفاع طرفين اعلام كرده و افزود: ورود بانك تجارت به عنوان يكي از سهامداران اصلي به اين عرصه در عين حال كه به گسترش سهم بازار تجارتنو منجر خواهد شد فرصت بسيار مناسبي جهت جذب منابع مالي بيمه گذاران دربانك تجارت از طريق توسعه فعاليت دست اندكاران حوزه بازاريابي بانك و بيمه نيز است. قرهچماقلو افزود: از طرفي دركنار دستيابي به منافع كارمزدي حاصل از عمليات بيمهگري درحيطه مشتريان بانك، اين امكان وجود دارد كه با تلاش بخش بازاريابي بانك و بيمه، حجم قابل ملاحظهاي از حق بيمه پيش بيني شده سال ۹۹ دربانك جذب شود، همچنين فرصت مغتنمي ايجادخواهدشد تا فعالان حوزه شبكه فروش، بازاريابي و سوپرماركت مالي بانك بتوانند از محل كارمزد كسب درآمد كنند كه بازاريابي بيمههاي عمر نمونه بارز آن است. معاون توسعه بازار و شبكه فروش با تاكيد بر اينكه دستاورد هيئت مديره و تيم اجرايي فراتر از تكاليف محوله است برتوانمندي مجموعه بيمه تجارتنو در ارائه خدمات اشاره كرده و اظهارداشت: بنابر آمار بيمه مركزي حدود ۵۰ درصد از پروندههاي سيل در اين شركت تشكيل و خسارت آنها پرداخت شد. اين توانمندي همراه با سرعت در كارشناسي و پرداخت خسارت ملاك ارزشمندي براي ارزيابي تجارتنو است كه ميتواند تبليغ موثري در معرفي اين شركت به مشتريان باشد.
https://tejaratnoins.ir/shownews/126