درحضور۷۰۰ شركت كننده نخستين همايش سراسري شبكه فروش تاكيد شد؛



سالن همايش‌هاي بين المللي هتل ارم ۱۷ مرداد شاهد حضور بالغ بر ۷۰۰ نفر از نمايندگان، كارگزاران، مديران و پرسنل شعب در نخستين همايش سراسري شبكه فروش بود، اجتماع عظيمي كه يكپارچگي، همراهي، همكاري و قدرت باهم بودن اعضاي خانواده جوان اين مجموعه را به رخ كشيد



1398-05-19 21:41:00 5 دقیقه



فرصت‌ها را شكار كنيد سالن همايش‌هاي بين المللي هتل ارم ۱۷ مرداد شاهد حضور بالغ بر ۷۰۰ نفر از نمايندگان، كارگزاران، مديران و پرسنل شعب در نخستين همايش سراسري شبكه فروش بود، اجتماع عظيمي كه يكپارچگي، همراهي، همكاري و قدرت باهم بودن اعضاي خانواده جوان اين مجموعه را به رخ كشيد به گزارش روابط عمومي؛ پس از اجراي موسيقي سنتي كه مقدمه خوبي را براي شروع فراهم كرد درحضور جمع حداكثري فراتر از ظرفيت سالن، مديرعامل بيمه تجارت‌نو با تقدير از استقبال نمايندگان و بيمه گذاران اين شركت جهت حضور در اين همايش از افتتاح ساختمان جديد بيمه تجارت نو در آينده نزديك خبر داده و گفت: امروز نزديك به ٧٠ هزار نفر در شبكه فروش صنعت بيمه فعال هستند كه از ۴۴ هزار ميليارد تومان حق بيمه توليد شده سال گذشته ٧٠ درصد سهم آنها بوده است. نيما نوراللهي افزود: اگرمتوسط كارمزد هر نماينده را ١٠ درصد درنظر بگيريم، سهم سرانه هر يك حدود ۴ ميليون تومان مي شودكه درمقايسه با هزينه هاي جاري، سرانه درآمد بسيار ناچيزي است. وي دليل فاصله درآمد نمايندگان با متوسط موجود را نوپا بودن بيمه تجارت‌نو عنوان كرده و اظهار داشت: قاعده ٢٠-٨٠ در صنعت بيمه و شبكه فروش نيز وجود دارد به اين معنا كه ١۴ تا ١۵ هزار نماينده فروش، ٨٠ درصد حق بيمه ۴۴ هزار ميليارد توماني را توليدكرده اند. يك سوال كليدي مديرعامل بيمه تجارت‌نو با طرح اين سوال كه چگونه اين تعداد نماينده درصد بالايي از فروش را به خود اختصاص داده اند؟ داراي چه ويژگي خاصي هستندكه سايرين نمي‌توانند به اين رقم برسند؟ اظهارداشت: براساس تجربه هاي شخصي كه درسال هاي فعاليت خود كسب كرده ام”شناخت”؛ حلقه اصلي موفقيت در فروش است كه مي توان به سه بخش حوزه هاي فردي، شخصيتي و سازماني تقسيم كرد. وي تاكيد داشت: نمايندگان شبكه فروش در ابتداي ورود به صنعت بيمه بايد از خود سئوال كنند تا چه ميزان از دانش كافي در اين رشته برخوردارهستند؟ آيا از آخرين بخشنامه ها و مصوبات اطلاعات كافي دارند؟ وي افزود: درگام دوم نماينده بايد به شناخت شخصيتي رسيده واعتماد به نفس و قدرت تعامل خود را مورد سنجش و ارزيابي قراردهد. در واقع به پاسخ اين سوال برسد كه ۲۰ درصد نماينده‌اي كه سهم بالايي از درآمد سرانه را به خود اختصاص داده اند از چه راهكارهاي استفاده كرده اند؟ شناخت؛ خورشيد كاروان تجارت نو نوراللهي با اشاره به اينكه نمايندگان شبكه فروش تلاش كنند در حوزه دانش از نمايندگي به مشاوره برسند، گفت: افزايش شناخت سازماني ضرورت خاصي دارد، در اين حوزه شناخت ابعاد، ساختارها و فرآيندها بسيارمهم است. نمايندگان استاني بايد بدانند در جريان فعاليت‌هاي جاري شركت دقيقا با كدام مديريت‌ها و بخش‌هاي مي بايست براي رسيدن به نتيجه نهايي مكاتبه داشته باشند. وي اظهار داشت: فرآيندها در بيمه تجارت‌نو به واسطه نوپا بودن، چابك و فارغ از بروكراسي هاي رايج و فرآيندهاي سنتي است كه ضروري است نمايندگان از ساختارها و فرآيندهاي مجموعه مطلع باشند. در شناخت سازماني كه شامل شناخت استراتژي‌ها، رويكردها و راهبردها است، بايد به اين مهم رسيد كه تجارت‌نو در بازار امروز در چه وضعيتي قرار دارد،كجا ايستاده و صدور چه بيمه نامه هايي براي شركت در اولويت است. مديرعامل تجارت‌نو در جمع بندي رمز موفقيت مجموعه تحت مديريت خود اين چنين گفت كه ؛”شناخت” با ويژگي هاي‌ گفته شده بايد پيش از گذشته خورشيد كاروان تجارت‌نو در حوزه فروش باشد تا هدف گذاري هاي تعيين شده تحقق يابد. نوراللهي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به تحليل پژوهش انجام شده توسط پژوهشكده بيمه پرداخته و گفت: در اين تحقيق ضريب سود بيمه گري براي رشته هاي مختلف طي ۱۰ سال اخير محاسبه شده است. طبق داده هاي به دست آمده سود بيمه گري سال به سال روند نزولي داشته و سود شركت هاي بيمه بيشترغيرعملياتي و حاصل ازسرمايه گذاري ها است بنابراين از بابت عمليات بيمه‌اي، شركت ها سود چنداني ندارند. داشته‌هاي تجارت‌نو مديرعامل تجارت‌نو با اشاره به اينكه سود بيمه گري اين شركت در سال ۹۷ حدود ۲۵ درصد بوده است گفت: دركل رشته‌هاي كِشتي، باربري و مهندسي با روند تغييرات مثبتي همراه و درنتيجه ضريب سود بيمه گري بالايي داشته اند. رشد ضريب سود بيمه گري رشته مهندسي سال گذشته حدود ۲۳۰ درصد بوده كه امسال بواسطه برنده شدن در چند مناقصه بزرگ اين روند رو به افزايش است. نوراللهي با اعلام اينكه بيمه تجارت‌نو از ابتداي سال ۹۸ تا ۱۷ مرداد، نزديك به ۱۶۰ ميليارد تومان فروش داشته كه نسبت به مدت مشابه قبل رشد سه برابري را نشان مي دهد، درباره استراتژي فروش شركت در سال جاري گفت: براي نمايندگان و شبكه فروش از طريق قراردادهايي‌ منعقده با سازمان‌ها و نهادهاي مختلف بازار ساخته مي‌شود كه انتظارمي رود نمايندگان فروش نهايت بهره را از اين فرصت ببرند. وي خطاب به حضار گفت: براي افزايش سود به نمايندگاني كه بيشتر فروش آنها به صورت خرد و انفرادي است توصيه مي شودتمركز خود را بربيمه‌هاي باربري، آتش سوزي و عمرو سرمايه گذاري بگذارند. تاكيد بر حل مشكلات نمايندگان شبكه فروش مديرعامل تجارت‌نو رسديگي به دغدغه نمايندگان فروش را ازجمله وظايف اصلي مديران ستادي دانسته و گفت: امروزه نمايندگان فروش به ويژه درشهرستان‌ها با مشكلاتي همچون اجاره محل نمايندگي و پرداخت دستمزدها مواجه هستند. مديران ستادي بايد براي افزايش درصد فروش بيمه نامه‌ها به نمايندگان كمك كنند تا دغدغه‌هاي آنان حداقل در اين بخش كمتر شود. خروش خودباوري نوراللهي با اظهاراينكه مهمترين اقدام وي درمدت مديريت تجارت‌نو ايجاد حس خود باوري درهمكاران بوده گفت: خود باوري يعني مي‌توانيم برمبناي تلاش، دانش و شناخت خود از بازار به سهمي كه انتظار داريم دست يابيم. در تجارت‌نو از اسم هاي قديمي تر نمي ترسيم چرا كه با وجود بيشتر ديده شدنشان بسياري از مزايايي ما را ندارند. زنجيره هاي شبكه فروش درفصل ديگر، دبير همايش و معاون توسعه بازار و شبكه فروش به توضيح برخي از اقدامات صورت گرفته اين حوزه مهم پرداخته و گفت: مديريت ارشد بيمه تجارت‌نو يكي از اصلي ترين برنامه‌هاي مجموعه در سال ۹۸ را “رونق توليد” قرارداده است. طالب قره چماقلو، بانك و بيمه را سهل كننده روند توليد و ارائه خدمات برشمرده و افزود: همسو با اين مهم تجارت‌نو تمام همت خود را برتسهيل بيمه‌گري بنا نهاده تا نقش خود را در رونق توليد ايفا كند. “وام بيمه “طرحي راه‌گشا وي همچنين به طرح بزرگ “وام بيمه” اشاره كرده و گفت: درقالب اين طرح امكان خريد بيمه نامه براي اقشار مختلف كشور آسان تر شد. از مهمترين آثار آن مي‌توان به شمار زندانيان غيرعمد ناشي از حوادث رانندگي اشاره كرد كه شايد فقط به دليل عدم استطاعت مالي از خريد بيمه‌نامه فرار كرده و در پي حادثه به دست قانون گرفتار شده اند. معاون توسعه بازار و شبكه فروش؛ نشان دادن توانمندي بيمه تجارت‌نو درصنعت بيمه، رسيدن به رشد قابل قبول درعملكرد، افزايش تعامل ميان مديريت ستاد و شبكه فروش، آشنايي بيشترشبكه فروش با عملكرد جاري و برنامه هاي آتي و تقدير از نمايندگان و كارگزاران برگزيده به همراه شعب برتر را برخي از اهداف همايش اعلام كرد. ملودي يك صدايي در ادامه هادي طباطبايي از نمايندگان شبكه فروش درسخناني تجارت‌نو را مجموعه اي خلاق و پويا با انديشه هاي نو توصيف كرد. وي افزود: اين شركت داراي تيم مديريتي بسيار منسجمي است كه از اين اتحاديك صدايي و آهنگ دلنشين همراهي و همكاري به گوش مي رسد. پنجره‌هاي شكسته يكي از بخش هاي جذاب همايش براي حاضرين سخنراني محمود محمديان عضوهيئت علمي دانشگاه علامه طباطبايي بود. مشاور بازاريابي و برندينگ شركت‌ها، مهمترين رازموفقيت بازاريابي صنعت بيمه را شناخت پنجره هاي شكسته و تعويض به موقع آنها اعلام كرد. وي با اشاره به اينكه همه ما درحوزه كاري مشكلات كوچكي كه به پنجره شكسته تعبيرمي‌شود داريم گفت: تئوري پنجره شكسته در بازاريابي بسيار كارآمد است به اين معنا كه با حل مسائل خرد مانع از رويدادهاي منفي بزرگ شويم. يادمان باشد بازاريابي از پشت ميز محقق نخواهد شد. سيمرغ ها به خانه رفتند در خاتمه اين همايش با همراهي جمع كثيرحاضران، ۵۳ نماينده (جنرال و عمر) و كارگزاربرگزيده به همراه ۳ شعبه برتر به جايگاه فراخوانده شده و مديرعامل و هيئت همراه ضمن تبريك، تنديس طلايي، لوح و جوايز درنظر گرفته شده را تقديم كردند.

https://tejaratnoins.ir/shownews/100
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©