پس از وقوع زلزله در مناطق بنادرلافت، خمير و پل شرقي استان هرمزگان از سوي مدير عامل بيمه تجارتنو، قائم مقام و مدير بيمه هاي اموال اين شركت به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا از نزديك برچگونگي فرايند ارزيابي خسارتهاي وارده به مدد جويان كميته امداد امام خميني (ره)، نظارت كنند.
1397-12-14 12:30:00 5 دقیقه
پس از وقوع زلزله در مناطق بنادرلافت، خمير و پل شرقي استان هرمزگان از سوي مدير عامل بيمه تجارتنو، قائم مقام و مدير بيمه هاي اموال اين شركت به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا از نزديك برچگونگي فرايند ارزيابي خسارتهاي وارده به مدد جويان كميته امداد امام خميني (ره)، نظارت كنند. به گزارش روابط عمومي؛ در اين رابطه قائم مقام مديرعامل با اشاره به رصد دقيق تمام مناطق زلزله زده توسط كارشناسان بيمه تجارتنو گفت: پس از اين اتفاق تلخ برحسب تكليف و احساس مسئوليت دراولين فرصت تيم كارشناسان ارزياب خسارت دراستان هرمزگان، فعاليت خود را با بازديد از تمام اماكني كه گزارش حادثه و اعلام خسارت آنها ارسال شده بود، آغاز كردند. وي يكي ازسياست هاي بيمه تجارتنو را سرعت عمل در ايفاي تعهدات برشمرده و اظهارداشت: ارزيابي خسارت حدود ۷۰۰ واحد مسكوني مدد جويان اين كميته دركمتراز يك هفته صورت گرفت كه اين اقدام را مي توان ركوردي درارزيابي خسارت با اين وسعت دانست. قائم مقام مديرعامل بيشترين خسارت وارده اين زلزله را كه ۲۱ بهمن رخ داد، مربوط به سه بندرخمير، لافت وپل شرقي اعلام كرده و گفت: درحوادث غيرمترقبه ازاين دست با بررسي اوليه فرم اعلام خسارت براي شركت بيمه گر مشخص مي شود كه تعدادي از خسارتهاي جرئي در حد فرانشيز قرارداد هستند از اين رو ديگر نيازي به بازديد از محل حادثه نيست، اما به دليل اهميت موضوع و جايگاه كميته امداد امام خميني(ره) به عنوان يكي از بزرگترين بيمه گذاران صنعت بيمه كه با بيمه تجارتنو قرارداد همكاري دارد تيم كارشناسي مكلف شد از تمام موارد اعلام خسارت شده، بازديدكند. بني اسدي گسترش دامنه همكاري تجارتنو و كميته امداد استان هرمزگان را دركنار نظارت برارزيابي خسارت از نتايج اين سفر برشمرده و افزود: درجلسه اي با مديركل كميته امداد امام خميني (ره) ومعاونت بحران استان هرمزگان كليه مسائل مربوط به قرارداد و تكاليف طرفين مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و به اين مهم تاكيد شد كه بيمه تجارتنو به عنوان يكي از شركت هاي نوظهوراين صنعت با تركيب سهامداران حرفه اي دركنار نيروهاي جوان و مديران مجرب بستر مناسب و متمايزي را در مقايسه با ساير شركت هاي قديمي براي خدمت رساني شايسته به بيمه گذاران و بيمه شدگان فراهم كرده است. وي افزود: روند گردش كار در بيمه هاي درمان و اتومبيل نيز مورد بررسي قرارگرفت كه اقدامات انجام شده اعلام رضايت بيمه گذار را به دنبال داشت. در اين ديدار همچنين طرفين براي تعامل هرچه بيشتر اعلام آمادگي كردندتا طبق تاكيدات مديرعامل، اين قرارد با كيفيت خاص و مثال زدني مسير خود را ادامه دهد. بني اسدي اظهار اميدواري كرد با توجه به رضايت مندي مجموعه كميته امداد از كليه خدمات ارائه شده و اعزام تيم هاي ارزيابي خسارت و كارشناسي منازل مسكوني آسيب ديده در زلزله اخير، بستر مناسبي براي استمرار همكاري در سنوات آتي فراهم شود.
https://tejaratnoins.ir/shownews/63