مدير شعبه اصفهان بيمه تجارتنو با اشاره به عملكرد شعبه اصفهان در سال جاري گفت: اين شعبه در 9 ماهه سال 1400 بالغ بر 39 ميليارد تومان حق بيمه توليدي داشته كه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته بيش از 142 درصد رشد را تجربه كرده است . همچنين نسبت خسارت شعبه تا اين تاريخ 40 درصد بوده كه نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود 20 درصد كاهش داشته است .
1400-10-12 09:00:00 5 دقیقه
به گزارش روابطعمومي بيمه تجارتنو؛ محمدرضا بزرگپور گفت معادل مجموع پرتفوي سال 99 در پنج ماهه نخست امسال محقق شده و در ششماهه دوم امسال نيز با رويكرد ترميم تركيب پرتفوي ، تمركزمان بر خرده فروشي خواهد بود و اميدواريم اين وضعيت تداوم داشته و با توجه به اينكه برنامههاي خود را بر روي توسعه شبكه فروش ، بهره برداري بيشتر از برنامه بنوشاپ و فروش بيمه هاي خرد بخصوص بيمه هاي زندگي گذاشتهايم در ماههاي پيش رو وضعيت بهتري را رقم خواهيم زد. بزرگ پور در خصوص وضعيت تركيب پرتفوي شعبه تحت مديريت خود اظهار كرد: در حال حاضر حدود 37درصد از پرتفوي شعبه اصفهان به بيمه درمان ، 21 درصد مسئوليت ، 17 درصد ثالث ، 7 درصد بدنه، 7 درصد عمر و سرمايه گذاري و بقيه به ساير رشته ها اختصاص دارد كه در تلاشيم تا پايان سال به تركيب پرتفوي مورد نظر شركت نزديك شويم. وي با اعلام رضايت از عملكرد شعبه اصفهان در سال جاري تصريح كرد: براي هر شعبه در ابتداي هر سال يك بودجه سالانه تعيين و ابلاغ ميشود و شعب مي بايستي در آن چهارچوب حركت كنند . تحقق اين بودجه در گرو جذب بيمه نامههاي خرد و كلان با حفظ تركيب پرتفوي و توجه به ضريب خسارت در طول سال خواهد بود . ما در شش ماهه ابتداي سال تمركزمان بر روي جذب قرارداد هاي بزرگ بود و تلاش مي كنيم با ارائه خدمات و سرويسدهي مناسب ، با جلب رضايت بيمه گذاران بزرگ ، بستر را براي تمديد اين بيمه نامه ها در سال آينده نيز فراهم كنيم . مدير شعبه اصفهان بيمه تجارتنو با اشاره به تمركز بيمه تجارتنو بر تحول ديجيتال و ارائه ابزاهاي نوين براي رشد عملكردي اظهار داشت: تحول ديجيتال بحثي است كه در سازمانهاي مختلف در دستور كار بوده و در صنعت بيمه ايران كمي با تاخير اين اتفاق افتاده است و در بيمه تجارتنو به صورت پيشتازانه و پيشرو در حال اجراست. بزرگپورگفت تحول ديجيتال صرفا به معني تبديل خدمات سنتي به ماشيني و استفاده از ابزارهاي ديجيتال نيست . هر طرح و برنامه اي كه بتواند در اجراي كارها تسريع و تسهيل بوجود آورد ، نوعي تحول ديجيتال است. در سال هاي اخير تمايل به فناوريهاي ديجيتال در صنعت بيمه در حال افزايش است. هرچند كه ما در اين زمينه از ساير كشورهاي منطقه عقبتر هستيم اما اقدامات بسيار خوبي در حوزه تحول ديجيتال صورت گرفته كه به جرات ميتوان گفت بيمه تجارتنو يكي از پيشگامان ارائه طرحها ، استارتآپها و اپليكيشنهاي كاربردي در صنعت بيمه بوده است و از مهمترين آنها مي توان به اپليكيشن "بنو" اشاره كرد كه از نظر كاربردي بسيار كامل است . وي اذعان داشت دو نكته مهم در تحول ديجيتال نبايد فراموش شود : اول اينكه نمايندگان بيمه همراه با تحول ديجيتال در چرخه فروش حضور داشته باشند و ابزار ديجيتال باعث ايجاد خلل در فرايند فروش و كسب درآمد آنها نشود . دوم اينكه علاوه بر تسهيل در عرضه بيمه نامه ، براي ارائه سرويس و خدمات مناسب و سريع در زمان بروز خسارت نيز تدابير بهتر و بيشتري انديشيده شود . بزرگپور در انتها به چالشهاي پيش روي شعب و نمايندگان اشاره كرد و گفت : يكي از مهمترين دلايل عدم موفقيت نمايندگان ، فقدان دانش بيمهاي كافي و مهمتر از آن ، عدم تمايل به فراگيري است كه بنظرم اين مسئله در كل صنعت بيمه فراگير است و بايستي براي آن چاره انديشي شود . در خصوص ارتباط بين شركت ، شعب و نمايندگان نيز مهمترين مساله اين است كه بايد ستاد و صف اين مساله را در نظر داشته باشند كه نماينده، كارگزاري ها و شبكه فروش ، مشتري شعبه و شركت هستند . بنظر بنده همكاران شعب بايد به نمايندگان خود نگاه مشتري مدارانه داشته باشند و با آنان بر اساس منافع متقابل برخورد نمايند .
https://tejaratnoins.ir/shownews/526