مديريت بازرسي و پيگيري ويژه شركت بيمه تجارتنو، با بيان اينكه " اصل تكريم ارباب رجوع و رضايتمندي مشتري مورد تاكيد مديرعامل محترم شركت بيمه تجارتنو است."، اظهارداشت:درحال حاضر پاسخگويي به شكايات بهطور متوسط ظرف مدت 48 ساعت انجام ميشود اما در مورادي اين زمان به 24 ساعت هم ميرسد.
1400-09-06 17:09:00 5 دقیقه
به گزارش روابطعمومي بيمه تجارتنو؛ مهدي پيروزرام گفت ساختار سازماني و تشكيلاتي مديريت بازرسي و پيگيريهاي ويژه سه ادارهي، پيگيري پاسخگويي به شكايات و بازرسي، انتظامات و استعلام و گزينش در چارت سازماني شركت گنجانده شد و به تصويب هيات مديره رسيده است. وي، پيگيري شكايات، طرح دعوي و انتقاد و پيشنهاد را جزو لاينفك صنعت بيمه خواند و توضيح داد:در گذشته اين گونه عمل ميشد كه بيمه مركزي شكايات را عنوان و ارسال ميكرد و تمام حوزهها هم بايد پاسخگو ميشدند. مديريت بازرسي و و پيگيري ويژه شركت بيمه تجارتنو، افزود:درحال حاضر با دستور مديرعامل شركت بيمه تجارتنو حوزههاي مختلف متمركز در حوزه پيگيري شكايات شدهاند و براي تسهيل اين روند توسط كارشناس مجرب در اولين فرصت پيگيري شكايات انجام ميشود و به حوزههاي مختلف و مرتبط ارسال شده تا پاسخگو باشند. پيروزرام، اذعان داشت كه در واحد بازرسي شركت بيمه تجارتنو يك سامانه پيگيري شكايات، شماره تلفن داخلي و يك شماره موبايل درنظر گرفته شده است و در قالب يك تابلو در تمام ساختمانها و شعب كشور نصب ميشود تا در معرض ديد مشترياني كه وارد شركت و شعب ميشوند قرار داشته باشد. وي، بيان كرد: سـامانه پاسـخگويي و رسـيدگي بـه شـكايات بيمه تجارتنو به آدرس WWW.TEJARATNOINS.IR در دسترس بيمهگذاران قرار دارد ضمن آنكه شماره تلفن 02196990 با داخلي 4 و شماره تلفن همراه 09381200088 شماره مستقيم بخش پاسخگويي به شكايات اين شركت است و همكاران آن بخش تمام موارد شكايات به صورت حضوري و تلفني را يادداشت كرده و به مديريت اين بخش اعلام ميكنند. پيروزرام، تصريح كرد كه شركت بيمه تجارتنو، در بخش پيگيري شكايات كارهاي خوبي را انجام داده اما بروزتر خواهد شد تا كارها سهل الوصولتر شود زيرا گاهي يك سري از مكانيزمهاي كاري و سازماني وجود دارد كه دستوپاگير هستند. وي، تصريح كرد:درحال حاضر با فعاليتهايي كه در شركت بيمه تجارتنو انجام شده است ميزان شكايات به بيمه مركزي هم كاهش يافته و زمان رسيدگي هم بهبود يافته است . مديريت بازرسي و و پيگيري ويژه شركت بيمه تجارتنو، بيان كرد: در آينده نزديك توجيه مشتري ، راهنمايي و پيگيري شكايت بيمه گذاران بهتر خواهد شد و با استفاده از افراد خبره و كاربلد و با بهرهگيري از سامانه پاسـخگويي و رسـيدگي بـه شـكايات كمترين موارد شكايت مطرح خواهد شد. پيروزرام، تاكيد كرد كه شركت بيمه تجارتنو با هدايت و مديريت مديرعامل جوان، پرتلاش و موفقِ جناب آقاي دكتر نوراللهي از مجموعهاي برگرفته از مديران مجرب، پرتلاش، متعهد و جوان برخوردار است كه نقش بسيار اساسي در موفقيتهاي سالهاي اخير بيمه تجارتنو همچون اتكايي، بنو شاپ، ايزو 9001 و .... دارند و ماحصل آن رشد و ارتقاء قابل تحسين در اغلب حوزههاي سازماني اين شركت ميباشد . وي افزود پيشگيري از تخلفات احتمالي، ممانعت از سوء استفاده افراد سودجو و برخورد با آنان، كنترل قراردادها، ارزيابي عملكرد و ارتباطات طرفهاي قرارداد با همكاران شركت بيمه تجارتنو، راستي آزمايي و نظارت بر عملكرد كارگزاران و نمايندگان شركت در سراسر كشور و صيانت از اعتبار برجسته و درخشان شركت بيمه تجارت نو، همچنين ارزيابي و بازرسي ميداني و حضور فعال در حوزههاي مختلف سازماني، از اهم برنامهها و وظايف مديريت بازرسي و پيگيريهاي ويژه شركت بيمه تجارتنو ميباشد.
https://tejaratnoins.ir/shownews/473