تجارت‌نو «هوش مصنوعي» را به خدمت مي‌گيرد



مدير فناوري‌اطلاعات شركت بيمه تجارت‌نو از ورود اين شركت به حوزه خدمات مبتني برهوش مصنوعي خبر داد.



1400-08-23 14:14:00 5 دقیقه



به گزارش روابط‌عمومي بيمه تجارت‌نو؛ علي سالاركيا با بيان اين كه صنعت بيمه دير به فكر تحول ديجيتال افتاده است، خاطرنشان كرد: در شركت‌هايي كه مديران نوگرا حضور يافته‌اند، تحول ديجيتال به سرعت دنبال شده است. وي با اشاره به اين كه شركت بيمه تجارت‌نو به واسطه مديرعامل آشنا به اين حوزه، اقدامات اساسي در بخش زيرساخت هاي آي‌تي را عملياتي كرده است، گفت: تجارت‌نو تنها در سال گذشته با سرمايه گذاري مناسب در بخش فناوري اطلاعات و جديدترين تجهيزات مربوط به اين حوزه را خريداري كرده است. سالاركيا با اشاره به ورود بيمه تجارت‌نو به حوزه كسب‌ وكار ديجيتال و گسترش تعاملات با استارت آپ‌ها، خاطرنشان كرد: اپليكيشن بنو كه در اين شركت طراحي شده است، بسياري از نيازهاي مشتريان را به صورت كاملا غيرحضوري و آنلاين، برطرف مي كند. او ايجاد امكاناتي چون خريد آنلاين بيمه نامه، ارائه مشاوره بيمه‌اي و پرداخت آنلاين خسارت و در صورت لزوم اعزام تيم ارزياب به محل حادثه را از امكانات اين اپليكيشن خواند و گفت: خدمات ديجيتال بيمه تجارت‌نو به مشتريانش در سال آينده به حداكثر ممكن مي رسد، به گونه اي كه مي توان گفت همه فرآيندهاي بيمه‌گري در اين شركت ديجيتالي خواهد شد. مدير فناوري اطلاعات شركت بيمه تجارت‌نو همچنين ازتصميم اين شركت براي استفاده از فناوري هوش مصنوعي در ارائه خدمات بيمه‌اي خبر داد و با بيان اين كه روش‌هاي سنتي چون ارزيابي خسارت در محل و يا پرداخت خسارت با تاخير در صنعت بيمه كشورهاي توسعه يافته ديگر وجود ندارد، گفت: هوش مصنوعي اكنون نقش ارزياب خسارت را بازي مي كند، به گونه‌اي كه زمان ارزيابي خسارت به كمتر از يك دقيقه و زمان پرداخت خسارت به كمتر از سه دقيقه كاهش يافته است. وي خاطرنشان كرد: شركت بيمه تجارت‌نو نيز به اين زمينه ورود كرده و با برخي از استارت آپ‌هاي فعال در اين حوزه مذاكراتي را آغاز كرده است كه مي تواند تحولي جدي در صنعت بيمه‌گري كشورمان تلقي شود.

https://tejaratnoins.ir/shownews/461
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©