اهميت استفاده از روش‌هاي نوين بازاريابي در بيمه تجارت‌نو



سرپرست معاونت فني شركت بيمه تجارت‌نو، جذب پرتفوي 2500 ميليارد توماني تا پايان سال 1400را از برنامه‌هاي شركت بيمه‌تجارت‌نو خواند و افزود: در شش ماهه نخست سال 1400 بالغ بر يك هزار ميليارد تومان از بودجه تعيين شده سالجاري با تركيب پرتفويي مناسب و متوازن محقق شده است.



1400-07-08 09:02:00 5 دقیقه



به گزارش روابط عمومي بيمه تجارت‌نو؛ عباس آقابراري گفت: شركت بيمه تجارت‌نو براي دستيابي به پرتفوي 2500 ميليارد توماني تا پايان سال درنظر دارد با تغيير تركيب و تقويت شبكه فروش، به سمت پرتفوهاي با ريسك كمتر حركت كند و به همين منظور تقويت خرده فروشي را بعنوان يكي از اهداف خود در برنامه شش ماهه دوم سال 1400 قرار داده است. وي، ادامه داد: استارت‌آپ‌هاي بيمه‌اي مخصوص بيمه تجارت‌نو براي نمايندگان و شبكه فروش به منظور تقويت خرده فروشي طراحي و توسعه داده شده كه از آن جمله نرم‌افزار "بنوشاپ" با قابليت جذب بازارياب سبب افزايش خرده فروشي و بهبود سبد پرتفويي نمايندگان خواهد شد. آقابراري، بااشاره به ماندگاري بيشتر پرتفوهاي خرد در شركت‌هاي بيمه، گفت:پيش بيني مي شود با استفاده از نرم افزار بنوشاپ در رشته‌هايي مانند آتش‌سوزي، بدنه اتومبيل و رشته‌هايي كه از حالت سازماني و مناقصه‌اي خارج هستند، فروش قابل توجهي داشته باشيم. سرپرست معاونت فني شركت بيمه تجارت‌نو، اظهارداشت: ضمن آنكه استفاده از استارت آپ‌ها و روش‌هاي نوين بازاريابي در شش ماهه دوم براي بيمه تجارت‌نو از اهميت قابل توجهي برخوردار است، طرح‌ها، جشنواره‌هاي فروش و طرح‌هاي آسان فروش هم در برنامه‌هاي كاري اين شركت قرار گرفته تا نمايندگان بتوانند با افزايش كمي و كيفي فروش، هزينه تمام شده فروش خود را كاهش دهند. آقابراري،درخصوص علت اقبال بالاي بيمه‌گذاران به بيمه تجارت‌نو، گفت: مشتري مداري ، تسهيل در صدور بيمه نامه ها و ارزيابي خسارت، اطلاع رساني لحظه اي از وضعيت پرونده ها، ارتباط مستمر با بيمه گذاران و زيانديدگان، ارزيابي و پرداخت خسارت برخط، حذف بروكراسي اداري با تمركز بر كيفيت و سرعت در پرداخت خسارت توانسته رضايت مندي بيمه گذاران را جلب نمايد.

https://tejaratnoins.ir/shownews/399
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©