چشم¬انداز 1404 شركت بيمه تجارت‌نو؛

ارزش‌آفرين‌ترين شركت صنعت بيمه



شركت بيمه تجارت‌نو باوجود جوان بودن نسبت به ديگر شركت‌هاي بيمه ، درصدد است تا در سال 1404 ارزش‌آفرين‌ترين شركت بيمه ايراني باشد كه از هر واحد و عمليات و فرايند خود خلق ارزش معناداري داشته باشد.



1400-06-13 10:25:00 5 دقیقه



به گزارش روابط عمومي بيمه تجارت‌نو؛ سها صفايي، مدير طرح و برنامه شركت بيمه تجارت‌نو با بيان مطلب فوق اظهار كرد: در چشم‌اندازي كه براي سال 1404 براي شركت بيمه تجارت‌نو ترسيم‌شده است، شركت را به‌عنوان ارزش‌آفرين‌ترين شركت در صنعت بيمه در نظر گرفته است. در حقيقت تمام مجموعه‌هاي فعال شركت بايد خلق ارزش كرده و براي ذي‌نفعان ارزش‌آفريني كند. مأموريت شركت اين است كه در سال 1404 به‌عنوان شركتي هوشمند رقم خورده و به بازار بيمه معرفي شود. مدير طرح و برنامه شركت بيمه تجارت‌نو يكي از مهم‌ترين اقدامات شركت بر اساس ديدگاه مديرعامل شركت را تعريف سه محور شناخت فردي، سازماني و محيطي را به عنوان خورشيد سازمان در مسير فعاليت خود مي‌داند كه به شرح ذيل است: - بعد شناخت فردي به دو منظر شناخت دانش و شخصيت فرد مي پردازد كه آيا دانش نحوه فعاليت، دانش بيمه اي و تسلط بر آيين‌نامه هاي بيمه مركزي در فرد نهادينه شده است و از منظر ديگر آيا فرد از ويژگيهاي شخصيتي خود چون روابط عمومي، اعتماد به نفس و ميزان اميد آگاهي دارد و به‌ منظور بهبود آنها چه اقدامي مي‌تواند انجام دهد. - محور شناخت سازمان مباحثي چون ساختار، فرآيندهاي داخلي سازمان، استراتژيها و رويكردهاي سازمان را مورد تدقيق قرار ميدهد. - شناخت محيطي به شناخت بازار و مشتريان بالفعل و بالقوه و همچنين رقبا و نحوه فعاليت آنها در هر منطقه مي‌پردازد. صفايي در ادامه افزود: بيمه تجارت‌نو از جديدترين شركت‌هايي است كه از بيمه مركزي مجوز فعاليت گرفته است ولي در اين مدت كم هم از شركت‌هاي خودباور در بازار بيمه ايران بوده است و دستاوردهاي قابل توجهي داشته است كه نشان از بهره‌وري و چابكي بالاي اين شركت دارد. اين در حالي است كه خيلي از شركت‌هاي قديمي به اين پارامترها دست پيدا نكرده‌­اند. وي با اشاره به كيفيت سوددهي و افزايش سرمايه شركت گفت: يكي از نكات مفيدي كه مي‌توان به آن اشاره كرد افزايش سرمايه شركت است. خيلي از شركت‌هاي بزرگ افزايش سرمايه را از محل تجديد ارزيابي دارايي انجام داده­اند، اما شركت تجارت‌نو با دليل شناخت درست ريسك‌هاي پيش‌­رو و مديريت درست سرمايه، موفق به شناسايي سودهاي مناسبي در بخش‌هاي عملياتي و غيرعملياتي شده و درنهايت توانسته از محل سود انباشته و اندوخته­‌ها در طي 5 سال فعاليت 2بار پي در پي افزايش سرمايه دهد. علاوه بر اين شركت بيمه تجارت‌نو ازجمله شركت‌هاي نوپايي مي‌باشد كه بعد از پنج سال توانست از بيمه مركزي مجوز قبولي اتكايي دريافت كند. مدير طرح و برنامه شركت بيمه تجارت‌نو در خصوص استراتژي شركت گفت: استراتژي شركت بيمه تجارت‌نو رشد، متنوع سازي و بهينه‌سازي پرتفوي محصولات و مديريت دارايي‌هاست. وي در خصوص اقدامات شركت براي متمايز بودن گفت: بيمه تجارت‌نو خدماتي كه براي سهامداران ، مشتريان و كاركنان انجام مي­‌دهد، نسبت به ديگر شركت‌ها متمايز بوده است. علاوه بر اين بيمه تجارت‌نو در روابط كنسرسيومي نيز ورود كرده و تاكنون در اين خصوص نيز عملكرد مثبتي داشته است. براساس گزارش مكنزي از آينده اين صنعت تا سال 2030و تأثير ويروس كرونا بر آن و تحولات پيش‌­بيني شده، بر همين اساس شركت بيمه تجارت‌نو نيز به سمت هوشمند سازي و بهره‌ ­برداري از فضاي استارتاپي حركت كرده است و اين شركت نسبت به بازنگري سند برنامه استراتژي خود و تدوين سند تحول ديجيتال و پياده سازي و توسعه بيمه گري باز و هوشمندسازي و پياده سازي بيمه‌نامه‌هاي رفتارمحور اقدام نموده است؛ از اين ميان مي توان به پروژه بنوشاپ و ... اشاره نمود كه به حضور گسترده شركت در بازار خرده فروشي مي‌انجامد. سها صفايي، مدير طرح و برنامه شركت بيمه تجارت‌نو در پايان به دو مسئله شعب و مشتريان اشاره‌ كرده و افزود: شعب نيز در برنامه‌هاي شركت دخيل شده و بايد همكاري كنند. براي شعب شاخص‌هايي طراحي‌شده است كه در لحظه مي‌توان از وضعيت شعب و واحدها و نقاط قوت‌ و ضعف آن‌ها مطلع شد. علاوه بر اين، يكي ديگر از مواردي كه روي آن كار شده مسئله مشتريان است كه به مشتريان وفادار و روي‌گردان توجه شده است. در بستر هوش مصنوعي در حال بررسي و مطالعه هستيم و بر اساس اين اطلاعات مي‌توان جذب بيشتري در بخش مشتري داشته باشيم.

https://tejaratnoins.ir/shownews/344
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©