شركت بيمه تجارت نو با وجود جوان بودن جايگاه ويژه اي را در بازار بيمه پيدا كرده و توانسته نامي نيك براي برند خود ثبت كند. بيمه تجارت نو با نگاهي نو به صنعت بيمه مسير خدمت رساني خود را پر قدرت و با انگيزه در پيش گرفته است. مديران خلاق و پوياي اين شركت جوان بيمه اي با چشم اندازي روشن براي بهبود روند خدمت رساني به بيمه گذاران تلاش مي كنند. اين شركت تغييرات زيادي را در دستور كار خود قرار داده تا بتواند روند رو به رشد خود را سرعت ببخشد.
1400-06-08 08:38:00 5 دقیقه
آزاد حسني، معاون توسعه بازار و شبكه فروش تجارتنو، به عنواني مديري با سابقه كه اخيرا به جمع مديران شركت بيمه تجارتنو پيوسته است در خصوص برنامه هاي شركت بيمه تجارتنو براي آينده با اشاره به برنامه هاي حوزه فروش، ستاد، نمايندگان، مشتريان و استارتاپها اظهار كرد:مديران خلاق و نو انديش بيمه تجارتنو استارت آپي به عنوان بنوشارپ ارائه بازار كرده اند كه تا يكي دوماه آينده تحولي شگرف در اين حوزه ايجاد خواهد كرد. استارتاپ ها ضريب نفوذ را بالا مي برد و كمك شاياني به فروش محصول مي كنند اما بايد اين نكته را در نظر داشت كه نميتوان ارائه كل خدمات صنعت بيمه را بطور صد درصد بر بستر فروش آنلاين و ديجيتال قرار داد . به همين خاطر بايد اين را در نظر داشته باشيد كه استارتاپها هرگز مانع فعاليت نماينده ها و شبكه فروش نيستند بلكه بايد ابزاري در دست نماينده ما باشد كه فروش را افزايش دهند. حسني در زمينه تحولات آتي در شركت گفت: اولين كار توانمندسازي هرچه بيشتر بخش بازاريابي و فروش در شعب شركت است. يكي از موضوعاتي كه در يكي دو سال گذشته به دليل بيماري كرونا كم رنگ بود مساله آموزش است. براي توانمندسازي بخش فروش و بازاريابي شعب هم نياز به تحول در زمينه آموزشهاي فني، بازاريابي و فناوران است كه به جد در حال پيگيري هستيم. نكته بعدي كه معاون شبكه فروش و توسعه بازار تجارت نو به آن توجه ويژه داشت، رتبه بندي شعب بود. آزاد حسني در اين زمينه گفت: رده بندي شعب را با چهار موضوع اصلي فروش، توازن فروش، مطالبات و ضريب خسارت در دستور كار داريم. او افزود: از ديگر موارد مورد بررسي بيمه هاي خرد است كه بيشترين تمركز در فاز اول بر استانهاي طلايي شامل: تهران- مازندران- شيراز- اصفهان- مشهد- اهواز است و در فاز بعدي ساير استانها. حسني در ادامه عنوان كرد: يكي از دغدغه هاي صنعت بيمه اين است كه كنترل و نظارت ستاد هاي شركتها بسيار بالاست و اين باعث رخوت و كندي كار در صف شده است. اينكه هيچ اختياري به شعب ندهيم كار درستي نيست، بلكه بايد اين فضا رو تغيير دارد و در بيمه تجارتنو هم در اين مورد در حال برنامه ريزي براي تفويض اختيار همراه با نظارت سيستمي هستيم. معاون توسعه بازار و شبكه فروش تجارت نو، در ادامه گفت: رتبه بندي شعب از نگاه مشتري هم در دستور كار شركت قرار دارد. اين مساله با نظر سنجي از مشتريان انجام خواهد شد. مشتري بعداز دريافت خسارت از چند نظر بررسي ميشود. منصفانه بودن خسارت، سرعت و در نهايت عنصر اصلي از نگاه شركت بيمه تجارتنو احترام است. همچنين جشنواره جديدي طراحي كرده ايم كه داراي مشوق هاي خوبي براي مشتري – نماينده و همچنين شعب باشد و اين جشنواره در بيمه هاي خرد و متناسب با نياز مشتري طراحي شده است كه به زودي به بازار عرضه مي شود. او در مورد آيين نامه 83 بيمه مركزي كه در خصوص كارمزدهاي صنعت بيمه است، اظهار كرد: ايين نامه 83 بيمه مركزي به دليل اينكه هيچ عامل انگيزشي براي شبكه فروش ندارند نياز به بازنگري دارد و در صورتي كه بتنواند انگيزه شبكه فروش را تقويت كند مطمئناً به صورت مستقيم ضريب نفوذ بيمه را بالا خواهد برد. آزاد حسني، معاون شبكه فروش و توسعه بازار تجارت نو، در پايان تاكيد كرد: دليل انتخاب شركت بيمه تجارتنو براي شخص بنده پويايي تعلق سازماني كاركنان و كار گروهي با كيفيت بوده است كه كار كردن در آن را لذت بخش ميكند.
https://tejaratnoins.ir/shownews/342