تاكيد بيمه تجارت‌نو بر پرورش نيروي انساني توانمند



معاون توسعه سازماني شركت بيمه تجارت‌نو، نيروي انساني را مهمترين سرمايه صنعت بيمه دانست و اظهارداشت: آموزش شبكه فروش و نمايندگان منجر به درك بهترآنها از قوانين، ضوابط و محصولات بيمه‌اي مي‌شود و درهمين راستا شركت بيمه تجارت‌نو۲۶هزارنفر ساعت دوره آموزشي براي كارشناسان و شبكه فروش خود در حوزه‌هاي رفتاري، تخصصي بازاريابي و فني برگزار كرده است.



1400-05-31 12:48:00 5 دقیقه



به گزارش روابط عمومي بيمه تجارت‌نو؛”ابراهيم غلامي”به اهميت مساله آموزش براي تيم مديريتي شركت بيمه تجارت‌نو اشاره كرد و گفت: بخش آموزش در گذشته بعنوان يك واحد زيرنظر مديريت منابع انساني شركت فعاليت مي‌كرد اما با توجه به اهميت آموزش، اين واحد در ساختار سازماني بعنوان يك مديريت مستقل جدا شد. وي، اذعان داشت كه جوان بودن نيروي انساني شركت بيمه تجارت‌نو بحث آموزش را براي اين شركت بيمه‌اي بسيارمهم و پررنگ كرده است تا به واسطه آموزش‌هاي هدفمند بتوان خلاء تخصص را جبران كرد. معاون توسعه سازماني شركت بيمه تجارت‌نو، بيان كرد: به‌طور معمول بدنه كارشناسي كه جذب شركت بيمه تجارت‌نو مي‌شوند فارغ التحصيلان رشته‌هاي بيمه و يا غير بيمه هستند، بنابراين نياز است كه براي آنها يك برنامه آموزشي قوي داشته باشيم كه طبق يك برنامه جامع آموزشي اين اتفاق افتاده است. غلامي، شبكه فروش را به دو قسمت بدنه شعب استاني و شبكه فروش و نمايندگان تقسيم كرد و افزود: به تبع جوان بودن شركت بيمه تجارت‌نو، نيروهايي كه براي نمايندگي جذب اين شركت شدند خيلي سابقه بيمه‌اي نداشته و آشنايي چندان قوي با ضوابط و قوانين بيمه‌اي در بحث فروش نداشتند. حركت نظام‌مند بيمه تجارت‌نو در برگزاري دوره‌هاي آموزشي وي، با بيان اينكه “برنامه آموزشي جداگانه‌اي براي نمايندگان شركت بيمه تجارت‌نو تدارك ديده شد.” توضيح داد: از ابتداي سال گذشته تقويم آموزشي تهيه شد منتهي از نيمه‌هاي سال ۹۹ و ابتداي سال ۱۴۰۰ اين برنامه آموزشي قوت گرفت و شبكه فروش بصورت مدون و نظام‌مند در اين دوره‌ها شركت كردند. معاون توسعه سازماني شركت بيمه تجارت‌نو، رايگان بودن دوره‌هاي آموزشي شركت متبوع خود را يكي از دلايل رغبت شبكه فروش و نمايندگان اين شركت براي حضور در اين دوره‌ها دانست و گفت: سعي كرديم آموزش بصورت متمركز و براي چند استان همجوار، دريك استان برگزار شود و به همين دليل تمام هزينه‌ها را شركت بيمه تجارت‌نو تقبل كرد تا انگيزه‌اي براي شبكه فروش هم ايجاد كند. غلامي، گفت: تمامي پرسنل، كارشناسان، مديران ستاد، مديران شعب و نمايندگان شركت بيمه تجارت‌نو به صورت اجباري در آزمون مقدماتي و حرفه‌اي صلاحيت حرفه‌اي انجمن حرفه‌اي صنعت بيمه شركت كردند كه نتايج آن به ما بازخوردي داد تا سطح علمي همكاران و شبكه فروش را متوجه شويم و براساس آن برنامه‌ريزي آموزشي انجام شد تا كمبود بحث آموزش را جبران كنيم. به اعتقاد وي نيروي انساني تمام سرمايه صنعت بيمه است و آموزش اين نيرو و هرچه آماده‌تر بودن آن براي فعاليت باعث عملكرد بهتردر جذب پرتفوي و درنهايت سودآوري شركت بيمه مي‌شود به همين دليل نيروي انساني در فرهنگ سازي و افزايش ضريب نفوذ بيمه تاثيرگذار است. معاون توسعه سازماني شركت بيمه تجارت‌نو، اظهارداشت: بابررسي‌هايي كه انجام شد متوجه شديم عدم آشنايي با بازار، ضوابط و قوانين بيمه‌اي و آموزش‌هاي تخصصي و بازاريابي از پاشنه آشيل‌هايي است باعث شده نمايندگان فروش خوبي نداشته باشند و در حال حاضر بازخورد آموزش‌هايي كه در خصوص بازاريابي و فني براي شبكه فروش برگزار شد را دريافت مي‌كنيم. غلامي، تاكيد كرد: هرچقدر كه شبكه فروش در بازاريابي خوب آموزش ديده باشند جذب پرتفوي و سودآوري براي آنها و شركت بيمه مناسب‌تر خواهد بود. برگزاري ۲۶ هزارنفر ساعت دوره آموزشي براي كارشناسان و شبكه فروش وي، بيان كرد: از ابتداي خرداد ماه سالجاري تا كنون بيش از ۴هزارنفر ساعت دوره آموزشي مديريتي در ستاد و شعب شركت بيمه تجارت‌نو و ۲۶هزارنفر ساعت دوره آموزشي براي كارشناسان و شبكه فروش در حوزه‌هاي رفتاري، تخصصي بازاريابي و فني برگزار شده است. غلامي، اذعان داشت كه شركت بيمه تجارت‌نو براي پرورش شبكه فروش قدرتمند تنها به كلاس‌هاي آموزشي اكتفا نكرده و با توجه به شرايط شيوع كرونا اقدام به تهيه فيلم‌هاي آموزشي با استفاده از اساتيد خبره در حوزه صنعت بيمه، پادكست و موشن گرافيك كرده كه با استقبال قابل توجه شبكه فروش و نمايندگان اين شركت بيمه‌اي روبرو شده است.

https://tejaratnoins.ir/shownews/339
.تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت بیمه تجارت‌‍نو است ©