مدير شعبه شركت بيمه تجارتنو در استان همدان، يكي از دلايل رشد ۳۲۴درصدي فروش شعبه متبوع خود را عملكرد در بخش خسارت عنوان كرد و گفت: به دليل نظارت دقيق برروي سيستمهاي پرداخت خسارت و ايجاد رضايت مندي قابل قبول از ارائه خدمات سهم از بازاراين شعبه در اين استان همدان افزايش پيدا كرد.
1400-05-10 17:54:00 5 دقیقه
مريم سادات موسوي، به سهامداران قدرتمند شركت بيمه تجارتنو اشاره كرد و ادامه داد: دراستان همدان با دفاتر ICT در تعامل كامل قرار گرفتيم و با مديران استاني پست بانك چندين جلسه برگزار كرده و دفاتر ICT خود را بهطوركامل دراختيار بيمه تجارتنو قرار دادهاند. وي، اضافه كرد: به دليل آنكه دفاتر ICT پست بانك در نقاط دورافتاده استان همدان قرار دارند، آنها را بين نمايندگان بيمه تجارتنو در اين استان تقسيمبندي كردهايم و هرنماينده ۱۰ دفتر ICT را پشتيباني ميكند. موسوي، عملكرد قوي از طريق دفاتر ICT را مشروط به وجود يكسري زيرساختها دانست و توضيح داد: اين دفاتر بايد آموزش حضوري بگيرند تا بيمه را بهخوبي درك كنند و ضمن ايجاد حس وفاداري بين پست بانك و بيمهتجارتنو ازطريق تبليغات اين دفاتر را تجهيز كنيم كه اين موضوع با جديت از سمت روابط عمومي بيمه تجارتنو دنبال ميشود. جذب پرتفوي مويرگي از برنامههاي بيمه تجارتنو مدير شعبه شركت بيمه تجارتنو در استان همدان، باتاكيد براهميت ارتقاي توانمندي كيفي شبكه فروش براي بازاريابي و فروش مطلوب، گفت: درحال حاضر ۲۱ نماينده بيمه تجارتنو دراستان همدان فعاليت ميكنند اما با هدف تكميل پوشش جغرافيايي و جذب پرتفوي مويرگي حتي در مناطق محروم و براساس برنامه ريزيهاي انجام شده تلاش ميكنيم تا تعداد نمايندگان را درسطح اين استان به ۶۰ نمايندگي برسانيم. موسوي، با بيان اينكه “استان همدان شهركهاي صنعتي قوي ندارد.” افزود: اين استان ازنظر جغرافيايي درجايي قرار داد كه بيمههاي باربري، دريايي، هواپيمايي و پول در آن قوي نيست و بيشتر پرتفوي بيمهاي اين استان در بخش درمان، شخص ثالث، بدنه و مسئوليت است. وي، ادامه داد: درعين حال استان همدان بازارهاي بكر زيادي براي بيمه دارد و با توجه به گستردگي جغرافيايي آن، شهرستانها و روستاهاي بسيار زيادي با ۶ تا ۷ هزار خانوار جمعيت درآن وجود دارد كه در اين روستاها به دليل فاصله و دسترسي كم به بازارهاي استاني، دفاتر … براي امورات بانكي و پرداخت قبوض تعريف شده است كه بايد از آنها استفاده كنيم. تلاش براي بهدست آوردن بازارهاي بكر استان همدان مدير شعبه شركت بيمه تجارتنو در استان همدان، تاكيد كرد: بهجاي رقابت برروي پرتفوي ساير شركتهاي بيمه و نرخ شكني، براي بهدست آوردن بازارهاي بكر از طريق بنوشاپ و دفاتر …تلاش مي كنيم تا اينگونه بتوانيم رشد قابل توجهي نسبت به ساير شعبات داشته باشيم. موسوي، درخصوص پرتفوي شعبه بيمه تجارتنو در استان همدان، توضيح داد: درسال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ حدود ۳۲۴ درصد رشد در فروش را تجربه كرديم و در ۳ ماهه ابتدايي سال ۱۴۰۰ هم ۴۰ درصد از بودجه تكليفي را بهدست آوردهايم. تجربه سرعت در فروش بيمه نامه با بنوشاپ وي، اذعان داشت: پس از حضور يك مديرعامل جوان در شركت بيمه تجارتنو، تغييرات متفاوتي را تجربه كرديم كه يكي از آنها نوآوري بود، درحقيقت شعبات بيمه تجارتنو به خصوص در استانها يك تفاوت آشكار با شعب شركتهاي ديگر داشتند و با تحول ديجيتال در اين شركت و ايجاد بنوشاپ توانستيم يك قدم از سايرين جلوتر حركت كرده و سرعت زيادي را در فروش تجربه كنيم. مدير شعبه شركت بيمه تجارتنو در استان همدان، يكي از دلايل رشد قابل توجه شعبه متبوع خود در فروش بيمهنامه را پرداخت خسارتها عنوان كرد و گفت:رضايت قابل قبول بيمهگذاران باعث شد كه بسياري از بيمهنامهها تمديد شود مانند شهرداري همدان كه باحدود ۵ هزار نفربراي سومين سال متوالي بيمهنامه خود را با شركت بيمه تجارتنو تمديد كرد.
https://tejaratnoins.ir/shownews/329